FRESHgroup to agencja reklamowa, która specjalizuje się w szerokim zakresie usługzwiązanych z marketingiem, brandingiem oraz działalnością druku. Firma z siedzibą w Śremie i Poznaniu dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie reklamy. Oferuje różnorodne produkty, takie jak tablice reklamowe, kasetony świetlne oraz litery i kształty przestrzenne, co czyni ją wyjątkową na tle konkurencji. Dodatkowo FRESHgroup zajmuje się projektowaniem logo, tworzeniem identyfikacji wizualnej oraz produkcją fototapet, które są skrojone na miarę indywidualnych potrzeb klientów, idealnie uzupełniając ich biura i przestrzenie komercyjne. W ofercie znajdują się także różne formy druku – od druku cyfrowego, przez offsetowy, aż po druk wielkoformatowy, co pozwala na realizację zróżnicowanych projektów. Działalność firmy skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a wyjątkową uwagę przykłada się do detali, co potwierdza wykwalifikowany zespół pracowników, który stawia sobie za cel zaspokajanie oczekiwań klientów. FRESHgroup to nie tylko dostawca usług, ale także partner w rozwijaniu marki poprzez efektywne działania marketingowe i kreatywne rozwiązania graficzne.
W skrócie
Agencja reklamowa i brandingowa
Produkcja materiałów reklamowych i identyfikacji wizualnej
Usługi druku cyfrowego, offsetowego oraz wielkoformatowego
Projektowanie odzieży reklamowej i gadżetów firmowych
Opracowywanie fototapet i elementów dekoracyjnych dla wnętrz
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Freshgroup osiągnęła 696 334 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 689 446 zł. Pozostałe przychody to 6888 zł.
Całkowite koszty wyniosły 582 759 zł.
Zysk netto wyniósł 106 687 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 348 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 696 334 zł w 2020 roku.
• 384 833 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 53 343 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 106 687 zł w 2020 roku.
• 7785 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Freshgroup wynosi 927 760 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
36 789 zł a 1 740 835 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 463 880 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 927 760 zł w 2020 roku.
• 290 491 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Freshgroup wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Freshgroup wyniosła 89 265 zł.
a
ktywa obrotowe to 89 265 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 89 265 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 49 052 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 40 213 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 89 265 zł w 2020 roku.
• 46 775 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 120%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 217%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 59.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 108.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Freshgroup wyniosły 40 213 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 89 265 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 40 213 zł w 2020 roku
• 43 047 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2020 roku
• 92% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Freshgroup wykazała przychody na poziomie 696 334 zł.
Organizacja zarobiła 106 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 106 687 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku