COMBO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000687512
NIP
7123344284
REGON
367818779

Podsumowanie

aktywa
399 tys.
przychód
812 tys.
zysk
110 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FANTASTYCZNA, 8
Kod pocztowy
20-531
Rejestracja
2017-07-19
Rozpoczęcie działalności
2017-07-19
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Combo marketing osiągnęła 812 120 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 754 470 zł. Pozostałe przychody to 57 650 zł.
Całkowite koszty wyniosły 644 354 zł.
Zysk netto wyniósł 110 117 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 162 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 812 120 zł w 2022 roku.
• 1 022 177 zł w 2021 roku.
• 724 693 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 22 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 110 117 zł w 2022 roku.
• 101 304 zł w 2021 roku.
• 18 027 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Combo marketing wynosi 1 237 167 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 255 286 zł a 2 030 300 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 239 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 237 167 zł w 2022 roku.
• 1 259 364 zł w 2021 roku.
• 651 956 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Combo marketing wyniosła 398 607 zł.
a
ktywa obrotowe to 398 607 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 398 607 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 340 381 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 58 225 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 398 607 zł w 2022 roku.
• 404 173 zł w 2021 roku.
• 237 719 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Combo marketing wyniosły 58 225 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 398 607 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 58 225 zł w 2022 roku
• 173 909 zł w 2021 roku
• 108 758 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Combo marketing wykazała przychody na poziomie 812 120 zł.
Organizacja zarobiła 116 150 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6033 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 110 117 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1207 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6033 zł w 2022 roku
• 6426 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Combo marketing wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grupa Combo It posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Sasiela Dawid posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Grupa Combo It (50% udziałów)
• Sasiela Dawid (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 19.07.2017 do 28.05.2024 był Grupa Combo It kontrolując 100% udziałów.