COMBO MARKETING to agencja zajmująca się marketingiem internetowym, z siedzibą w Lublinie, która oferuje kompleksowe usługi z zakresu promocji w mediach społecznościowych oraz działań SEO. Specjalnością agencji są kampanie reklamowe w Google AdWords oraz obsługa mediów społecznościowych, w tym aktywna promocja na Facebooku. Dzięki zaawansowanym strategiom marketingowym, firma zdobija wysoką widoczność dla swoich klientów w sieci, pozwalając im się wyróżnić na tle konkurencji. COMBO MARKETING stawia na skuteczność kampanii, co potwierdzają liczne realizacje moduły, które przyczyniają się do wzrostu sprzedaży oraz poszerzenia zasięgów klientów. Posiadają również doświadczenie w przygotowywaniu identyfikacji wizualnej, co skutkuje spójnym i profesjonalnym wizerunkiem klientów. Dodatkowo, agencja oferuje szeroko zakrojone analizy profilu firmy oraz grup docelowych, co umożliwia dostosowanie kampanii do specyfiki danego rynku. W ostatnich latach podjęli współpracę z wieloma podmiotami, co owocowało sukcesami w zakresie sprzedaży oraz promocji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Combo marketing osiągnęła 1 191 367 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 191 367 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 039 431 zł.
Zysk netto wyniósł 151 936 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 198 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 191 367 zł w 2023 roku.
• 812 120 zł w 2022 roku.
• 1 022 177 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 25 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 151 936 zł w 2023 roku.
• 110 117 zł w 2022 roku.
• 101 304 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Combo marketing wynosi 1 771 226 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
369 238 zł a 2 978 416 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 288 954 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 771 226 zł w 2023 roku.
• 1 237 167 zł w 2022 roku.
• 1 259 364 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Combo marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 396 294
zł.
Koszty operacyjne Combo marketing wyniosły 1 018 123
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
66 049 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 396 294 zł w 2023 roku
• 426 427 zł w 2022 roku
• 329 625 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2023 roku
•
62% w 2022 roku
•
36% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Combo marketing wyniosła 605 737 zł.
a
ktywa obrotowe to 605 737 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 605 737 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 492 317 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 113 420 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 92 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 605 737 zł w 2023 roku.
• 398 607 zł w 2022 roku.
• 404 173 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Combo marketing wyniosły 113 420 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 605 737 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 113 420 zł w 2023 roku
• 58 225 zł w 2022 roku
• 173 909 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Combo marketing wykazała przychody na poziomie 1 191 367 zł.
Organizacja zarobiła 167 356 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 420 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 151 936 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2570 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 420 zł w 2023 roku
• 6033 zł w 2022 roku
• 6426 zł w 2021 roku