Organizacja Combo marketing osiągnęła 812 120 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 754 470 zł. Pozostałe przychody to 57 650 zł.
Całkowite koszty wyniosły 644 354 zł.
Zysk netto wyniósł 110 117 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 162 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 812 120 zł w 2022 roku.
• 1 022 177 zł w 2021 roku.
• 724 693 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 22 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 110 117 zł w 2022 roku.
• 101 304 zł w 2021 roku.
• 18 027 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Combo marketing wynosi 1 237 167 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
255 286 zł a 2 030 300 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 239 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 237 167 zł w 2022 roku.
• 1 259 364 zł w 2021 roku.
• 651 956 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Combo marketing wyniosła 398 607 zł.
a
ktywa obrotowe to 398 607 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 398 607 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 340 381 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 58 225 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 398 607 zł w 2022 roku.
• 404 173 zł w 2021 roku.
• 237 719 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Combo marketing wyniosły 58 225 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 398 607 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 58 225 zł w 2022 roku
• 173 909 zł w 2021 roku
• 108 758 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Combo marketing wykazała przychody na poziomie 812 120 zł.
Organizacja zarobiła 116 150 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6033 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 110 117 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1207 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6033 zł w 2022 roku
• 6426 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku