FLUOSTUDIO to kreatywna agencja brandingowa oraz digitalowa, która specjalizuje sięw tworzeniu w pełni zintegrowanych identyfikacji wizualnych, animacji oraz funkcjonalnych stron internetowych i aplikacji. Zespół agencji dąży do budowania trwałych wartości marek poprzez strategiczne projektowanie oraz dokładne analizy. Ich podejście łączy ze sobą różne elementy, co prowadzi do powstawania oryginalnych strategii brandingowych. FLUOSTUDIO oferuje szereg usług, które obejmują warsztaty marki, identyfikację wizualną, naming, projektowanie logo oraz brandbooków. W zakresie tworzenia stron internetowych, agencja skupia się na architekturze informacji, optymalizacji UX, programowaniu oraz zapewnieniu efektywnej komunikacji wizualnej. Kolejnym obszarem działalności są animacje, gdzie FLUOSTUDIO tworzy projekty 2D i 3D, które mają na celu ułatwienie interakcji klientów z produktami. Dodatkowo, agencja zajmuje się projektowaniem opakowań oraz strategią komunikacji, co czyni ją wszechstronnym partnerem w zakresie marketingu. Współprace FLUOSTUDIO cieszą się uznaniem klientów, którzy podkreślają profesjonalizm, kreatywność oraz umiejętność dostosowania się do ich potrzeb.
W skrócie
Tworzenie identyfikacji wizualnych
Projektowanie funkcjonalnych stron WWW i aplikacji
Produkcja animacji 2D i 3D
Opracowywanie strategii komunikacji i brandingowych
Projektowanie opakowań i materiałów reklamowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fluostudio osiągnęła 1 257 223 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 240 153 zł. Pozostałe przychody to 17 070 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 142 894 zł.
Zysk netto wyniósł 97 259 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 314 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 257 223 zł w 2023 roku.
• 1 120 443 zł w 2022 roku.
• 60 381 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 24 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 97 259 zł w 2023 roku.
• 161 131 zł w 2022 roku.
• -26 585 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fluostudio wynosi 1 407 599 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
180 414 zł a 3 143 058 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 351 900 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 407 599 zł w 2023 roku.
• 1 498 956 zł w 2022 roku.
• 40 254 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fluostudio wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fluostudio wyniosła 634 788 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 113 874 zł.
a
ktywa obrotowe to 520 915 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 634 788 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 240 552 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 394 236 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 158 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 634 788 zł w 2023 roku.
• 447 001 zł w 2022 roku.
• 50 988 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fluostudio wyniosły 394 236 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 634 788 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 98 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 394 236 zł w 2023 roku
• 303 708 zł w 2022 roku
• 68 826 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
• 135% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fluostudio wykazała przychody na poziomie 1 257 223 zł.
Organizacja zarobiła 107 326 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 067 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 97 259 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2517 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 067 zł w 2023 roku
• 14 971 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku