AGENCJA REKLAMOWA DUM DUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000329561
NIP
1132762871
REGON
141818599

Podsumowanie

aktywa
399 tys.
przychód
2,6 mln
zysk
7 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JEZIOROWA, 30H
Kod pocztowy
03-991
Rejestracja
2009-05-14
Rozpoczęcie działalności
2009-05-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.dumdum.eu
Email
biuro@dumdum.eu
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
- W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa dum dum osiągnęła 2 636 082 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 632 167 zł. Pozostałe przychody to 3915 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 624 822 zł.
Zysk netto wyniósł 7345 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 180 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 636 082 zł w 2022 roku.
• 1 916 982 zł w 2021 roku.
• 1 900 734 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7345 zł w 2022 roku.
• 36 207 zł w 2021 roku.
• 2026 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa dum dum wynosi 1 867 163 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 73 447 zł a 6 590 205 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 131 340 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 867 163 zł w 2022 roku.
• 1 497 702 zł w 2021 roku.
• 1 322 994 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa dum dum wyniosła 399 298 zł.
a
ktywa obrotowe to 399 298 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 399 298 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 195 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 292 102 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 399 298 zł w 2022 roku.
• 408 718 zł w 2021 roku.
• 422 252 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa dum dum wyniosły 292 102 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 399 298 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5458 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 292 102 zł w 2022 roku
• 308 868 zł w 2021 roku
• 358 608 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku
• 85% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa dum dum wykazała przychody na poziomie 2 636 082 zł.
Organizacja zarobiła 8919 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1574 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7345 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 315 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1574 zł w 2022 roku
• 1604 zł w 2021 roku
• 665 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa dum dum wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gajewski Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Rejniak Magda posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.