BRAND BRIDGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000755798
NIP
8992853306
REGON
381784360

Podsumowanie

aktywa
731 tys.
przychód
4,6 mln
zysk
-120 tys.
wartość firmy
3 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. WAŁBRZYSKA, 1
Kod pocztowy
52-314
Rejestracja
2018-11-09
Rozpoczęcie działalności
2018-11-09
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA POD FIRMĄ BRAND BRIDGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand bridge osiągnęła 4 555 597 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 555 361 zł. Pozostałe przychody to 236 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 675 289 zł.
Strata netto wyniosła 119 928 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 138 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 555 597 zł w 2021 roku.
• 658 906 zł w 2020 roku.
• 375 884 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -29 982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -119 928 zł w 2021 roku.
• 28 730 zł w 2020 roku.
• -55 217 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand bridge wynosi 3 037 065 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 11 388 993 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 759 266 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 037 065 zł w 2021 roku.
• 603 517 zł w 2020 roku.
• 359 176 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand bridge wyniosła 731 236 zł.
a
ktywa obrotowe to 731 236 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 731 236 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -51 693 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 782 929 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 182 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 731 236 zł w 2021 roku.
• 116 542 zł w 2020 roku.
• 223 281 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 232%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 58 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand bridge wyniosły 782 929 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 731 236 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 195 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 782 929 zł w 2021 roku
• 50 772 zł w 2020 roku
• 78 499 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku
• 35% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand bridge wykazała przychody na poziomie 4 555 597 zł.
Organizacja zarobiła -117 521 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2407 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -119 928 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 602 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2407 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Brand bridge wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki