SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA POD FIRMĄ BRAND BRIDGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU.
Organizacja Brand bridge osiągnęła 4 555 597 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 555 361 zł. Pozostałe przychody to 236 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 675 289 zł.
Strata netto wyniosła 119 928 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 138 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 555 597 zł w 2021 roku.
• 658 906 zł w 2020 roku.
• 375 884 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -29 982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -119 928 zł w 2021 roku.
• 28 730 zł w 2020 roku.
• -55 217 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand bridge wynosi 3 037 065 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 11 388 993 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 759 266 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 037 065 zł w 2021 roku.
• 603 517 zł w 2020 roku.
• 359 176 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand bridge wyniosła 731 236 zł.
a
ktywa obrotowe to 731 236 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 731 236 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -51 693 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 782 929 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 182 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 731 236 zł w 2021 roku.
• 116 542 zł w 2020 roku.
• 223 281 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 232%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 58 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand bridge wyniosły 782 929 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 731 236 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 195 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 782 929 zł w 2021 roku
• 50 772 zł w 2020 roku
• 78 499 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku
• 35% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand bridge wykazała przychody na poziomie 4 555 597 zł.
Organizacja zarobiła -117 521 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2407 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -119 928 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 602 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2407 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku