SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Online advertising network osiągnęła 2 454 314 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 454 314 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 527 257 zł.
Strata netto wyniosła 72 944 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 226 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 454 314 zł w 2023 roku.
• 5 432 006 zł w 2022 roku.
• 11 580 109 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -72 944 zł w 2023 roku.
• -953 711 zł w 2022 roku.
• -150 837 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Online advertising network wynosi 1 636 209 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 135 784 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 129 186 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 636 209 zł w 2023 roku.
• 3 621 337 zł w 2022 roku.
• 7 720 073 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Online advertising network wynosi 0,70%. To oznacza, że firma ma szansę 0,70% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,086% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,70% w 2023 roku.
• 4,08% w 2022 roku.
• 1,13% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Online advertising network wyniosła 2 028 844 zł.
a
ktywa trwałe to 666 168 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 362 675 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 028 844 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 260 380 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 289 224 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -244 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 028 844 zł w 2023 roku.
• 3 075 529 zł w 2022 roku.
• 7 207 532 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Online advertising network wyniosły 5 289 224 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 028 844 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 261%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 327 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 289 224 zł w 2023 roku
• 6 262 966 zł w 2022 roku
• 9 441 257 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 261% w 2023 roku
• 204% w 2022 roku
• 131% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Online advertising network wykazała przychody na poziomie 2 454 314 zł.
Organizacja zarobiła 42 639 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 115 582 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -72 944 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 271% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 816 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 115 582 zł w 2023 roku
• 140 919 zł w 2022 roku
• 26 515 zł w 2021 roku