MEDIA KINGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000879799
NIP
6793211047
REGON
388006594

Podsumowanie

aktywa
3 mln
przychód
3,6 mln
zysk
1,2 mln
wartość firmy
8,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. CENTRALNA, 41A
Kod pocztowy
31-586
Rejestracja
2021-01-25
Rozpoczęcie działalności
2021-01-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media kings osiągnęła 3 622 423 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 622 112 zł. Pozostałe przychody to 310 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 401 846 zł.
Zysk netto wyniósł 1 220 267 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 811 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 622 423 zł w 2022 roku.
• 272 800 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 610 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 220 267 zł w 2022 roku.
• 26 465 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media kings wynosi 8 234 807 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 938 792 zł a 17 083 732 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 117 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 234 807 zł w 2022 roku.
• 311 328 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media kings wyniosła 3 021 925 zł.
a
ktywa trwałe to 1 263 033 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 758 892 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 021 925 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 251 723 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 770 202 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 510 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 021 925 zł w 2022 roku.
• 62 489 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 37%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 48.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media kings wyniosły 1 770 202 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 021 925 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 885 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 770 202 zł w 2022 roku
• 31 023 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media kings wykazała przychody na poziomie 3 622 423 zł.
Organizacja zarobiła 1 342 813 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 122 546 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 220 267 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 61 273 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 122 546 zł w 2022 roku
• 2618 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media kings wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czerniak Mateusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Starzyk Rafał posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Starzyk Rafał (50% udziałów)
• Czerniak Mateusz (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 28.12.2022 do 18.07.2023 był Matlęga Tomasz kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 09.03.2022 do 28.12.2022 najwięcej udziałów posiadał Matlęga Tomasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 85%.