Social Spot to agencja marketingowa, która koncentruje się na budowaniu i rozwijaniumarek premium. Celem tej organizacji jest wspieranie klientów w realizacji ich ambitnych celów marketingowych poprzez kompleksowe podejście do działań. Agencja oferuje szereg usług, które można zrealizować w ramach rozbudowanej strategii marketingowej 360°. W ofercie znajdują się: strategia social media, kampanie płatne, produkcja contentu w formie fotograficznej i wideo, projekty graficzne oraz mentoring i doradztwo. Unikalną cechą Social Spot jest model współpracy, w ramach którego klient ma kontakt z jednym Project Managerem, podczas gdy nad projektem pracuje zespół specjalistów. Dzięki regularnym raportom, klienci mogą na bieżąco monitorować postępy i efektywność działań marketingowych. Agencja może pochwalić się dużym doświadczeniem w realizacji kampanii oraz wieloma zrealizowanymi projektami dla różnych firm.
W skrócie
Budowanie marek premium
Marketing 360° z pełną gamą usług
Zespół specjalistów pracujących pod kierunkiem Project Managera
Regularne raporty dla klientów
Wieloetapowe kampanie social media i płatne
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Social spot osiągnęła 1 704 656 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 703 901 zł. Pozostałe przychody to 755 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 559 974 zł.
Zysk netto wyniósł 143 927 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 852 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 704 656 zł w 2023 roku.
• 706 058 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 71 964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 143 927 zł w 2023 roku.
• 92 076 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social spot wynosi 1 864 275 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
152 127 zł a 4 261 640 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 932 137 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 864 275 zł w 2023 roku.
• 911 817 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social spot wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social spot wyniosła 381 006 zł.
a
ktywa obrotowe to 381 006 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 381 006 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 202 837 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 178 170 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 190 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 381 006 zł w 2023 roku.
• 175 566 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social spot wyniosły 178 170 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 381 006 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 89 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 178 170 zł w 2023 roku
• 78 490 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social spot wykazała przychody na poziomie 1 704 656 zł.
Organizacja zarobiła 152 238 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8311 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 143 927 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4156 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8311 zł w 2023 roku
• 748 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku