Opis:Branża badań rynku i opinii publicznej zajmuje się głównie analizą potencjału...rynkowego oraz badaniami nad popytem i zwyczajami konsumentów. Tego rodzaju działalność ma na celu zwiększenie sprzedaży i wprowadzenie nowych produktów na rynek. Kluczowym elementem w tej branży jest przeprowadzanie analiz statystycznych uzyskanych wyników, które pozwalają na dokładne zrozumienie rynku i zachowań konsumentów. Ponadto, w ramach tej działalności prowadzi się badania opinii publicznej na tematy polityczne, gospodarcze oraz społeczne. Wyniki takich badań również poddawane są szczegółowej analizie statystycznej, co pozwala na uzyskanie precyzyjnych i rzetelnych informacji na temat przekonań i opinii społeczeństwa.
W skrócie
Analiza potencjału rynkowego
Badania popytu i zwyczajów konsumentów
Zwiększenie sprzedaży i wprowadzenie nowych produktów
Badania opinii publicznej
Analiza statystyczna uzyskanych wyników
Rozmiar branży
W branży jest 451 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 2,99 mld zł.
Liczba organizacji w branży spada średnio o około 2 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 382 mln zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 18.6%.
Rozkład geograficzny
Największe firmy
Największa organizacja w branży to Applica. Firma generuje 652 mln zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Gfk Polonia. Przychód organizacji wynosi 240 mln.
Trzecie największe przychody osiąga Nielsen Services Poland. Jej sprzedaż opiewa na 219 mln.