POLSKIE BADANIA INTERNETU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000026069
NIP
5252189123
REGON
016416840

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
118 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
4,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 65/79
Kod pocztowy
00-697
Rejestracja
2001-07-13
Rozpoczęcie działalności
2000-09-01
Kapitał zakładowy
611400,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
a.miotk@pbi.org.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SPÓŁKI JEST DWUOSOBOWA.
Opis
Polskie Badania Internetu (PBI) to kluczowa organizacja zajmująca się badaniem ianalizą rynku internetu w Polsce. PBI jest odpowiedzialne za standard pomiaru widowni internetowej Mediapanel, który dostarcza szczegółowe informacje o użytkownikach oraz ich zachowaniach w sieci. Dzięki posiadanym danym, PBI wspiera różnorodne podmioty, w tym wydawców, domy mediowe, agencje interaktywne oraz działy badawcze dużych przedsiębiorstw, pomagając im w podejmowaniu świadomych decyzji biznesowych. Organizacja ma na celu nie tylko dostarczanie danych, ale również edukację poprzez Akademię PBI, która oferuje kursy oraz szkolenia z zakresu badań online. Dzięki analizom i raportom PBI, użytkownicy mogą poznać aktualne trendy oraz zjawiska w polskim internecie, co przyczynia się do rozwoju rynku cyfrowego. PBI aktywnie współpracuje z organizacjami partnerskimi, co pozwala na wymianę wiedzy i doświadczeń, a także na podnoszenie standardów badań w branży.
W skrócie
  • PBI prowadzi badania internetu w Polsce.
  • Dostarcza dane z badania widowni Mediapanel.
  • Oferuje szkolenia i kursy w Akademii PBI.
  • Publikuje raporty i analizy dotyczące rynku online.
  • Współpracuje z wydawcami, domami mediowymi i agencjami.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie badania internetu osiągnęła 3 954 531 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 925 093 zł. Pozostałe przychody to 29 438 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 807 034 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 118 058 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 304 908 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 954 531 zł w 2023 roku.
• 3 413 169 zł w 2022 roku.
• 3 081 697 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -12 601 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 118 058 zł w 2023 roku.
• 306 112 zł w 2022 roku.
• 286 192 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Polskie badania internetu wynosi 4 391 335 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 180 583 zł a 9 886 328 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 185 152 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 391 335 zł w 2023 roku.
• 4 694 099 zł w 2022 roku.
• 4 163 826 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polskie badania internetu wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Polskie badania internetu wyniosła 2 489 200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 118 752 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 370 448 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 489 200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 710 330 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 778 870 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 146 928 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 489 200 zł w 2023 roku.
• 2 480 505 zł w 2022 roku.
• 1 893 657 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Polskie badania internetu wyniosły 778 870 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 489 200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 103 885 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 778 870 zł w 2023 roku
• 888 233 zł w 2022 roku
• 607 534 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie badania internetu wykazała przychody na poziomie 3 954 531 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 169 295 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 51 237 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 118 058 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 30% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6995 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 51 237 zł w 2023 roku
• 29 006 zł w 2022 roku
• 41 614 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie badania internetu wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Agora posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ringier Axel Springer Polska posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wirtualna Polska Media posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Interia.pl posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Allegro posiada 834 udziałów, które stanowią 13.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Agora (14% udziałów)
• Allegro (14% udziałów)
• Interia.pl (14% udziałów)
• Ringier Axel Springer Polska (14% udziałów)
• Wirtualna Polska Media (14% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.08.2019 do 26.09.2023:
• Grupa Interia.pl (14% udziałów)
• Agora (14% udziałów)
• Allegro (14% udziałów)
• Ringier Axel Springer Polska (14% udziałów)
• Wirtualna Polska Media (14% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.12.2015 do 21.08.2019:
• Agora (14% udziałów)
• Onet (14% udziałów)
• Wirtualna Polska Media (14% udziałów)
• Grupa Allegro (14% udziałów)
• Grupa Interia.pl Media (14% udziałów)