SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
ZPR Media to dynamiczna i wszechstronna firma specjalizująca się w produkcji idystrybucji contentu audiowizualnego. Działając jako hub produkcyjny, łączy kompetencje domu produkcyjnego i agencji kreatywnej. Firma realizuje różnorodne projekty dla stacji telewizyjnych takich jak TVP, Polsat czy TVN, a także dla serwisów streamingowych, mediów i klientów komercyjnych. W swojej ofercie ZPR Media posiada produkcję reklam, billboardów sponsorskich, branded contentu, filmów employer brandingowych i korporacyjnych, a także produkcje filmowe i serialowe.ZPR Media oferuje szeroki zakres usług studyjnych, w tym organizację konferencji, eventów i koncertów (zarówno offline, jak i online). W portfolio firmy znajduje się również produkcja rozgrywek e-sportowych, turniejów online, transmisji na żywo oraz speedrunów. Dzięki nowoczesnym studiom wyposażonym w technologię oświetlenia telewizyjnego, ekrany LED oraz systemy kamer zrobotyzowanych, ZPR Media jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym produkcjom.Firma posiada również oddział zajmujący się dystrybucją cyfrową contentu ZPR Muzyka. Marka ta skupia się na promocji i monetyzacji twórczości artystów, zapewniając im dostęp do globalnych platform muzycznych i wideo takich jak Spotify, Apple Music, TikTok, czy lokalnych serwisów. ZPR Muzyka jest ponadto partnerem YouTube, posiadając swoją sieć MCN.Dzięki profesjonalizmowi i bogatemu zapleczu technologicznemu, ZPR Media zdobyła zaufanie wielu znanych klientów, realizując projekty dla takich marek jak McDonalds, KGHM, Castorama, Żabka, Philips, czy Cersanit. Firma kontynuuje swoją misję opowiadania historii i budowania relacji poprzez świetnie wyprodukowany content, systematycznie poszerzając swoje kompetencje i zakres działania.
W skrócie
Produkcja reklam, filmów i seriali
Organizacja konferencji, eventów i koncertów
Produkcja i transmisje rozgrywek e-sportowych
Dystrybucja cyfrowa contentu muzycznego i wideo
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zpr media osiągnęła 62 281 665 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 55 768 190 zł. Pozostałe przychody to 6 513 476 zł.
Całkowite koszty wyniosły 54 937 510 zł.
Zysk netto wyniósł 830 680 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -39 479 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 281 665 zł w 2023 roku.
• 71 532 268 zł w 2022 roku.
• 60 561 724 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5 575 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 830 680 zł w 2023 roku.
• 4 148 919 zł w 2022 roku.
• 516 918 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zpr media wynosi 114 374 438 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 306 797 zł a 370 829 917 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -44 911 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 114 374 438 zł w 2023 roku.
• 135 946 956 zł w 2022 roku.
• 110 993 566 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zpr media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,063% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zpr media wyniosła 106 731 147 zł.
a
ktywa trwałe to 15 042 063 zł.
a
ktywa obrotowe to 91 689 084 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 106 731 147 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 92 707 479 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 023 668 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 333 683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 106 731 147 zł w 2023 roku.
• 108 445 876 zł w 2022 roku.
• 101 928 864 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zpr media wyniosły 14 023 668 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 106 731 147 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7 281 256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 023 668 zł w 2023 roku
• 12 895 076 zł w 2022 roku
• 10 526 984 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zpr media wykazała przychody na poziomie 62 281 665 zł.
Organizacja zarobiła 1 116 880 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 286 200 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 830 680 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -317 879 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 286 200 zł w 2023 roku
• 1 058 342 zł w 2022 roku
• 329 735 zł w 2021 roku
Organizacja Zpr media wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki