Specjalizuje się w badaniach rynku i opinii publicznej
Zastosowanie różnych metod badawczych zgodnie z potrzebami klientów
Członek Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR)
Posiada certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA)
Centrum Badań Marketingowych INDICATOR to jedna z najstarszych agencji badawczych w Polsce, działająca nieprzerwanie od 1990 roku. Stanowiąca niezależną firmę prywatną z przeważającym kapitałem krajowym, profiluje swoją ofertę na potrzeby analizy rynku i opinii publicznej. Współpraca z różnorodnymi branżami pozwoliła jej na zdobycie cennego doświadczenia, co widać w szerokim wachlarzu usług. CBM INDICATOR korzysta z różnorodnych metod i technik badawczych, dostosowując je do specyficznych celów klientów oraz charakterystyki badania. Ich podejście do analizy danych i twórcze rozwiązania wspierające decyzje marketingowe, sprawiają, że firma cieszy się uznaniem w branży, a ich praca została doceniona przez takie podmioty jak Orange czy Bank Gospodarstwa Krajowego. Dodatkowo, CBM INDICATOR aktywnie uczestniczy w organizacjach branżowych, co podkreśla ich zaangażowanie na rzecz standardów jakości i etyki w badaniach rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centrum badań marketingowych indicator osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -305 531 zł.
Zysk netto wyniósł 305 531 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 49 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 305 531 zł w 2023 roku.
• 380 256 zł w 2022 roku.
• 476 824 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum badań marketingowych indicator wynosi 3 823 142 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 326 638 zł a 7 075 400 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 345 474 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 823 142 zł w 2023 roku.
• 3 991 915 zł w 2022 roku.
• 5 721 891 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum badań marketingowych indicator wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-178 879 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum badań marketingowych indicator wyniosła 2 011 142 zł.
a
ktywa trwałe to 173 741 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 837 401 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 011 142 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 768 850 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 242 292 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 226 897 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 011 142 zł w 2023 roku.
• 1 900 381 zł w 2022 roku.
• 1 522 296 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum badań marketingowych indicator wyniosły 242 292 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 011 142 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 242 292 zł w 2023 roku
• 380 044 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja zarobiła 335 748 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 217 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 305 531 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4702 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 217 zł w 2023 roku
• 37 606 zł w 2022 roku
• 47 165 zł w 2021 roku
Organizacja Centrum badań marketingowych indicator wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on NaN%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l.
posiada 119 udziałów, które stanowią 49.6% firmy.
Garlicki Jan
posiada 80 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Garlicki Marek
posiada 41 udziałów, które stanowią 17.1% firmy.
Największym udziałowcem od 22.03.2018 jest
Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l.
kontrolujący 50% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.03.2017 do 22.03.2018:
• Garlicki Jan (33% udziałów)
• Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l. (33% udziałów)
• Błuszkowski Łukasz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.10.2016 do 16.03.2017:
• Garlicki Jan (33% udziałów)
• Grupo Interprofesional De Productos Automoviles S.l. (33% udziałów)
• Błuszkowska Elżbieta (33% udziałów)
Podobne organizacje do
CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR