SPONSORING INSIGHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000448399
NIP
8971787389
REGON
022066944

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
236 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,8 mln
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
PLAC SOLNY, 18-19
Kod pocztowy
50-063
Rejestracja
2013-01-23
Rozpoczęcie działalności
2013-01-23
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@sponsoringinsight.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W JEJ IMIENIU UMOCOWANY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO – PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ODPOWIEDNIO UPOWAŻNIENI SĄ: 1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE DO KWOTY 500.000,00 (PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH), 2) WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE DO KWOTY 500.000,00 (PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH), 3) PREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z WICEPREZESEM ZARZĄDU POWYŻEJ KWOTY 500.000,00 ZŁ (PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH).
Opis
Sponsoring Insight to agencja badawczo-konsultingowa, która koncentruje się nadostarczaniu informacji zarówno sponsorom, jak i organizacjom sportowym. Specjalizuje się w przeprowadzaniu badań, analiz oraz doradztwa w obszarze sponsoringu oraz marketingu sportowego i kulturalnego. Organizacja wyróżnia się wieloletnim doświadczeniem, które pozwala jej na skuteczne wspieranie klientów w zakresie planowania strategii komunikacyjnych oraz analizowania efektywności działań marketingowych. Oferta Sponsoring Insight obejmuje szereg usług, w tym audyty działalności, badania skuteczności oraz analizy wartości marketingowej. Dodatkowo, agencja prowadzi programy szkoleniowe i warsztaty dla swoich partnerów. Przykłady zrealizowanych projektów obejmują m.in. opracowanie strategii sponsoringowej dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, badania efektywności sponsoringu Igi Świątek oraz analizy potencjału wizerunkowego sportowców. Dzięki temu, Sponsoring Insight odgrywa kluczową rolę w rozwijaniu strategii sponsoringowych i wspieraniu inicjatyw mających na celu maksymalizację korzyści płynących z partnerstw marketingowych.
W skrócie
  • Agencja badawczo-konsultingowa w dziedzinie sponsoringu.
  • Usługi: badania skuteczności, audyty, analizy wartości marketingowej.
  • Opracowuje strategie sponsoringowe dla organizacji sportowych i kultury.
  • Organizuje szkolenia i warsztaty z zakresu sponsoringu i marketingu.
  • Realizuje analizy efektywności przez różne programy monitoringowe.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sponsoring insight osiągnęła 2 959 177 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 955 311 zł. Pozostałe przychody to 3866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 719 226 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 236 085 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 237 348 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 959 177 zł w 2023 roku.
• 2 273 441 zł w 2022 roku.
• 1 874 540 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 25 369 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 236 085 zł w 2023 roku.
• 186 688 zł w 2022 roku.
• 148 865 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Sponsoring insight wynosi 3 770 456 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 853 333 zł a 7 397 943 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 383 752 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 770 456 zł w 2023 roku.
• 2 938 646 zł w 2022 roku.
• 2 381 407 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sponsoring insight wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Sponsoring insight wyniosła 1 437 028 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 51 559 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 385 469 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 437 028 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 137 777 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 299 252 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 153 443 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 437 028 zł w 2023 roku.
• 1 156 836 zł w 2022 roku.
• 919 412 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Sponsoring insight wyniosły 299 252 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 437 028 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 951 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 299 252 zł w 2023 roku
• 255 144 zł w 2022 roku
• 204 407 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sponsoring insight wykazała przychody na poziomie 2 959 177 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 262 731 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 26 646 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 236 085 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1486 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 646 zł w 2023 roku
• 23 550 zł w 2022 roku
• 3029 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sponsoring insight wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gradzik Michał posiada 31 udziałów, które stanowią 51.7% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Alberski Tomasz posiada 29 udziałów, które stanowią 48.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 21.11.2013 jest Gradzik Michał kontrolujący 52% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.01.2013 do 21.11.2013:
• Zaleśkiewicz Tomasz (33% udziałów)
• Gradzik Michał (33% udziałów)
• Alberski Tomasz (33% udziałów)