DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000693629
NIP
8992830759
REGON
368560952

Podsumowanie

aktywa
277 tys.
przychód
2,7 mln
zysk
83 tys.
wartość firmy
2,3 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ŚLĘŻNA, 146-148
Kod pocztowy
53-111
Rejestracja
2017-10-18
Rozpoczęcie działalności
2017-10-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU (REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA), NATOMIAST INNY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU (REPREZENTACJA ŁĄCZNA)
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych osiągnęła 2 681 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 681 077 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 598 420 zł.
Zysk netto wyniósł 82 657 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 446 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 681 077 zł w 2023 roku.
• 2 294 687 zł w 2022 roku.
• 2 409 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 13 776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 82 657 zł w 2023 roku.
• 93 285 zł w 2022 roku.
• 216 603 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 2 322 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 204 835 zł a 6 702 693 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 387 141 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 322 846 zł w 2023 roku.
• 2 138 367 zł w 2022 roku.
• 2 730 901 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosła 277 170 zł.
a
ktywa obrotowe to 277 170 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 277 170 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 273 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4057 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 195 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 277 170 zł w 2023 roku.
• 474 653 zł w 2022 roku.
• 543 602 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosły 4057 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 277 170 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 676 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4057 zł w 2023 roku
• 160 739 zł w 2022 roku
• 199 517 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych wykazała przychody na poziomie 2 681 077 zł.
Organizacja zarobiła 93 590 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 933 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 82 657 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1822 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 933 zł w 2023 roku
• 12 414 zł w 2022 roku
• 11 943 zł w 2021 roku

Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Siemiątkowska Katarzyna posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
Siemiątkowski Wojciech posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największym udziałowcem od 08.07.2022 jest Siemiątkowska Katarzyna kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.10.2017 do 08.07.2022 była Siemiątkowska Katarzyna kontrolująca 85% udziałów.