Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych osiągnęła 2 681 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 681 077 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 598 420 zł.
Zysk netto wyniósł 82 657 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 446 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 681 077 zł w 2023 roku.
• 2 294 687 zł w 2022 roku.
• 2 409 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 82 657 zł w 2023 roku.
• 93 285 zł w 2022 roku.
• 216 603 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 95 tys. zł.
EBITDA Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 95 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 2 322 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
204 835 zł a 6 702 693 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 387 141 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 322 846 zł w 2023 roku.
• 2 138 367 zł w 2022 roku.
• 2 730 901 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 760 632
zł.
Koszty operacyjne Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosły 2 586 335
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
126 772 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 760 632 zł w 2023 roku
• 661 956 zł w 2022 roku
• 501 991 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2023 roku
•
30% w 2022 roku
•
23% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosła 277 170 zł.
a
ktywa obrotowe to 277 170 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 277 170 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 273 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4057 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 195 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 277 170 zł w 2023 roku.
• 474 653 zł w 2022 roku.
• 543 602 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosły 4057 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 277 170 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 676 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4057 zł w 2023 roku
• 160 739 zł w 2022 roku
• 199 517 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych wykazała przychody na poziomie 2 681 077 zł.
Organizacja zarobiła 93 590 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 933 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 82 657 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1822 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 933 zł w 2023 roku
• 12 414 zł w 2022 roku
• 11 943 zł w 2021 roku