DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000693629
NIP
8992830759
REGON
368560952

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
277 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
83 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,3 mln
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ŚLĘŻNA, 146-148
Kod pocztowy
53-111
Rejestracja
2017-10-18
Rozpoczęcie działalności
2017-10-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU (REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA), NATOMIAST INNY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU (REPREZENTACJA ŁĄCZNA)
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych osiągnęła 2 681 077 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 681 077 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 598 420 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 82 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 446 846 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 681 077 zł w 2023 roku.
• 2 294 687 zł w 2022 roku.
• 2 409 636 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 13 776 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 82 657 zł w 2023 roku.
• 93 285 zł w 2022 roku.
• 216 603 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 95 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 95 tys. zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 2 322 846 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 204 835 zł a 6 702 693 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 387 141 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 322 846 zł w 2023 roku.
• 2 138 367 zł w 2022 roku.
• 2 730 901 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dolnośląskie centrum badań marketingowych wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 760 632 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosły 2 586 335 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 29% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 126 772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 760 632 zł w 2023 roku
• 661 956 zł w 2022 roku
• 501 991 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 29% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosła 277 170 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 277 170 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 277 170 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 273 113 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4057 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 195 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 277 170 zł w 2023 roku.
• 474 653 zł w 2022 roku.
• 543 602 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Dolnośląskie centrum badań marketingowych wyniosły 4057 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 277 170 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 676 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4057 zł w 2023 roku
• 160 739 zł w 2022 roku
• 199 517 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych wykazała przychody na poziomie 2 681 077 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 93 590 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 10 933 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 82 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1822 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 933 zł w 2023 roku
• 12 414 zł w 2022 roku
• 11 943 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Dolnośląskie centrum badań marketingowych wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Siemiątkowska Katarzyna posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Siemiątkowski Wojciech posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 08.07.2022 jest Siemiątkowska Katarzyna kontrolujący 85% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 18.10.2017 do 08.07.2022 była Siemiątkowska Katarzyna kontrolująca 85% udziałów.

Podobne organizacje do DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH