Research Collective to firma skupiająca się na przeprowadzaniu badań marketingowych,które mają na celu stworzenie pełniejszego obrazu aktualnych trendów rynkowych. Organizacja dostosowuje swoje działania do dynamicznie zmieniających się realiów politycznych i społecznych, takich jak inflacja, konflikty zbrojne, czy zmiany demograficzne, które znacząco wpływają na zachowania konsumentów. Jej misją jest analiza zewnętrznych czynników, które wpływają na plany marketingowe, oraz dostarczenie wartościowych analiz pozwalających na lepsze zrozumienie współczesnych konsumentów. W swojej pracy Research Collective stosuje różnorodne metody badawcze, zarówno jakościowe, jak i ilościowe, wykorzystując najnowsze narzędzia i techniki, aby dawać kompleksowe rekomendacje swoim klientom. Dodatkowo firma prowadzi TrendLetter, który regularnie przedstawia aktualne zjawiska i mikro-trendy w świecie marketingu. Kluczowym celem Research Collective jest współpraca z klientami w tworzeniu odpornych marek i zadowolonych klientów, poprzez rozwój insightowej komunikacji oraz mocnych produktów.
W skrócie
Przeprowadzanie badań marketingowych dla różnych kategorii produktów.
Analiza aktualnych trendów rynkowych oraz wpływu zewnętrznych czynników na zachowania konsumentów.
Stosowanie różnorodnych narzędzi badawczych, zarówno jakościowych, jak i ilościowych.
Współpraca z klientami w celu tworzenia odpornych marek i zwiększania satysfakcji klientów.
Publikacja TrendLetter, który omawia aktualne zjawiska i mikro-trendy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Research collective osiągnęła 24 439 483 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 439 483 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 228 974 zł.
Zysk netto wyniósł 2 210 510 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 109 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 439 483 zł w 2023 roku.
• 27 054 082 zł w 2022 roku.
• 19 686 681 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 552 627 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 210 510 zł w 2023 roku.
• 2 683 265 zł w 2022 roku.
• 1 737 151 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Research collective wynosi 29 037 901 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 902 874 zł a 61 098 708 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 259 475 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 037 901 zł w 2023 roku.
• 31 764 106 zł w 2022 roku.
• 21 430 603 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Research collective wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,031% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Research collective wyniosła 8 023 181 zł.
a
ktywa trwałe to 1813 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 021 369 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 023 181 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 203 832 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 819 349 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 005 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 023 181 zł w 2023 roku.
• 8 571 478 zł w 2022 roku.
• 5 762 265 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Research collective wyniosły 2 819 349 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 023 181 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 704 837 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 819 349 zł w 2023 roku
• 4 578 155 zł w 2022 roku
• 3 952 207 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Research collective wykazała przychody na poziomie 24 439 483 zł.
Organizacja zarobiła 2 742 365 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 531 855 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 210 510 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 132 964 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 531 855 zł w 2023 roku
• 700 897 zł w 2022 roku
• 424 986 zł w 2021 roku