SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Media Open Services to profesjonalna agencja mediowa, która dostarczazindywidualizowane rozwiązania dotyczące komunikacji między markami a ich odbiorcami. Dzięki ogromnemu doświadczeniu i znajomości skomplikowanego systemu mediów, agencja potrafi skutecznie doradzać klientom w organizowaniu kampanii marketingowych we wszelkich dostępnych kanałach komunikacji. W Media Open Services zespół specjalistów kładzie nacisk na partnerskie relacje z klientami, co przekłada się na efektywność realizowanych projektów. Nie boją się podejmować wyzwań i zawsze starają się dostarczać najlepsze efekty poprzez dostosowanie podejścia do specyficznych celów i oczekiwań każdego klienta. Oferta obejmuje zarówno media tradycyjne, jak telewizja, radio, prasa oraz reklamy zewnętrzne, jak i media cyfrowe, takie jak SEO, content marketing oraz kampanie w mediach społecznościowych. Ich prace koncentrują się na maksymalizacji zwrotu z inwestycji poprzez analizy i optymalizację wykorzystania budżetów marketingowych. Agencja charakteryzuje się różnorodnością działań, w tym cross-mediowymi kampaniami kontentowymi, eventami czy projekcjami 3D, co czyni ją wszechstronnym graczem na rynku mediowym.
W skrócie
Doradztwo w zakresie komunikacji marki z odbiorcami.
Realizacja kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych.
Zindywidualizowane podejście do projektów marketingowych.
Analityka i optymalizacja budżetów marketingowych.
Współpraca z licznymi sprawdzonymi partnerami.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media open services osiągnęła 4 776 805 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 776 805 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 483 232 zł.
Zysk netto wyniósł 293 573 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 592 268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 776 805 zł w 2023 roku.
• 12 809 265 zł w 2022 roku.
• 223 507 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 97 858 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 293 573 zł w 2023 roku.
• -107 335 zł w 2022 roku.
• 11 270 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media open services wynosi 4 532 461 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
173 632 zł a 11 942 013 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 510 820 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 532 461 zł w 2023 roku.
• 8 539 510 zł w 2022 roku.
• 217 539 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media open services wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,035% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,43% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media open services wyniosła 1 599 739 zł.
a
ktywa trwałe to 374 233 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 225 506 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 599 739 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 231 509 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 368 230 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 533 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 599 739 zł w 2023 roku.
• 2 388 895 zł w 2022 roku.
• 274 632 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 127%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media open services wyniosły 1 368 230 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 599 739 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 456 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 368 230 zł w 2023 roku
• 2 464 959 zł w 2022 roku
• 243 362 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2023 roku
• 103% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media open services wykazała przychody na poziomie 4 776 805 zł.
Organizacja zarobiła 303 265 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9692 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 293 573 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3231 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9692 zł w 2023 roku
• 81 783 zł w 2022 roku
• 1115 zł w 2021 roku