SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA LUB ROZPORZĄDZENIA PRAWEM, O WARTOŚCI DO 50.000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH SAMODZIELNIE, ZAŚ W ZAKRESIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA LUB ROZPORZĄDZENIA PRAWEM, O WARTOŚCI PONAD 50.000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Członkostwo w Business Centre Club i Izbie Gospodarki Elektronicznej.
Content House to uznawana agencja zajmująca się kompleksowym marketingiem treści, której misją jest wspieranie lojalności i zaangażowania klientów poprzez dostarczanie wartościowych materiałów. Działa w obszarze content marketingu, video i influencer marketingu, co czyni ją jedną z najbardziej doświadczonych i nagradzanych agencji w Polsce. Content House projektuje różnorodne treści dostosowane do potrzeb swoich klientów, od artykułów i grafik po wideo i infografiki. Agencja kładzie duży nacisk na strategię content marketingu, która jest ścisłe dopasowana do specyfiki branży i oczekiwań odbiorców, a jej zespół składa się z wysokiej klasy specjalistów. Content House od 2017 roku jest członkiem Business Centre Club, a także Izby Gospodarki Elektronicznej, co potwierdza jej renomę na rynku. Wzrost efektywności komunikacji oraz satysfakcja klientów są kluczowymi osiągnięciami agencji, która zdobyła wiele prestiżowych nagród branżowych w ostatnich latach. Dzięki współpracy z renomowanymi markami, agencja skutecznie wspiera rozwój ich działalności poprzez stworzenie unikalnych i skutecznych treści, a także automatyzację procesów marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Content house osiągnęła 3 595 455 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 595 423 zł. Pozostałe przychody to 32 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 097 826 zł.
Strata netto wyniosła 502 403 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 362 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 595 455 zł w 2023 roku.
• 3 686 034 zł w 2022 roku.
• 2 282 579 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -80 410 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -502 403 zł w 2023 roku.
• 267 370 zł w 2022 roku.
• -312 296 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Content house wynosi -468 tys. zł.
EBITDA Content house wynosi -468 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
74 757 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -468 372 zł w
2023 roku.
• 293 226 zł w
2022 roku.
• -300 252 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Content house wynosi 2 396 970 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 988 637 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 225 752 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 396 970 zł w 2023 roku.
• 3 556 805 zł w 2022 roku.
• 1 521 719 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Content house wynosi 2,30%. To oznacza, że firma ma szansę 2,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,346% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,30% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 1,10% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 515 075
zł.
Koszty operacyjne Content house wyniosły 4 063 795
zł.
Wynagrodzenia stanowią 62%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
336 859 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 515 075 zł w 2023 roku
• 1 777 437 zł w 2022 roku
• 1 308 170 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
62% w 2023 roku
•
52% w 2022 roku
•
51% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Content house wyniosła 427 266 zł.
a
ktywa obrotowe to 427 266 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 427 266 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -590 827 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 018 092 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -40 108 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 427 266 zł w 2023 roku.
• 994 639 zł w 2022 roku.
• 486 964 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -118%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 85%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Content house wyniosły 1 018 092 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 427 266 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 238%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 79 443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 018 092 zł w 2023 roku
• 954 681 zł w 2022 roku
• 714 376 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 238% w 2023 roku
• 96% w 2022 roku
• 147% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Content house wykazała przychody na poziomie 3 595 455 zł.
Organizacja zarobiła -502 403 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -502 403 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 6381 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku