NEW LOOK ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000063045
NIP
5242406122
REGON
017377266

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
6,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
31,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
739 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
25,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WITA STWOSZA, 21
Kod pocztowy
02-661
Rejestracja
2001-11-21
Rozpoczęcie działalności
2001-11-21
Kapitał zakładowy
615200,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@newlook.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
New Look Advertising to agencja marketingowa z ponad 20-letnim doświadczeniem,specjalizująca się w organizacji różnorodnych wydarzeń. Działa w obszarze komunikacji marketingowej, oferując kompleksowe usługi od koncepcji do realizacji. W ofercie agencji można znaleźć kontenery usług, takich jak organizacja eventów, konferencji, gal i premier produktów, a także zabudowy targowe, incentive travels oraz kampanie ATL i BTL. New Look Advertising wyróżnia się elastycznością i kreatywnością, dostosowując działania do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala im na budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Zaangażowanie zespołu składającego się z profesjonalistów z różnych dziedzin sprawia, że każde wydarzenie jest realizowane na najwyższym poziomie, co potwierdzają liczne pozytywne opinie klientów. Agencja nieustannie poszerza swoją ofertę, wprowadzając nowoczesne rozwiązania, w tym wydarzenia online i rozwiązania ambientowe, aby sprostać wymaganiom współczesnego rynku.
W skrócie
  • Organizacja eventów, konferencji i gal.
  • Kompleksowe usługi marketingowe (ATL, BTL).
  • Zabudowy targowe i incentive travels.
  • Wsparcie w zakresie kampanii marketingowych online.
  • Kreatywne rozwiązania ambientowe.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New look advertising osiągnęła 31 068 242 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 31 068 242 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 30 329 577 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 738 665 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 210 265 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 31 068 242 zł w 2023 roku.
• 24 368 158 zł w 2022 roku.
• 15 694 636 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 70 770 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 738 665 zł w 2023 roku.
• 1 696 521 zł w 2022 roku.
• -229 931 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji New look advertising wynosi 25 050 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 384 038 zł a 77 670 605 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 739 601 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 050 857 zł w 2023 roku.
• 24 611 562 zł w 2022 roku.
• 10 770 740 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New look advertising wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,87% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów New look advertising wyniosła 6 877 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 20 105 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 6 857 444 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 877 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 845 384 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 032 165 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 342 025 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 877 549 zł w 2023 roku.
• 6 503 420 zł w 2022 roku.
• 4 605 833 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania New look advertising wyniosły 5 032 165 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 877 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 364 678 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 032 165 zł w 2023 roku
• 4 396 701 zł w 2022 roku
• 4 195 635 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
• 91% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New look advertising wykazała przychody na poziomie 31 068 242 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 003 226 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 264 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 738 665 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 789 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 264 561 zł w 2023 roku
• 401 798 zł w 2022 roku
• 86 672 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New look advertising wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Jarosz Ewa posiada 2177 udziałów, które stanowią 35.4% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kociszewski Marek posiada 2177 udziałów, które stanowią 35.4% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Jaśkowski Kamil posiada 616 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rzepka Konrad posiada 616 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kociszewski Marek (35% udziałów)
• Jarosz Ewa (35% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.12.2010 do 28.03.2022:
• Kociszewski Marek (45% udziałów)
• Jarosz Ewa (45% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.05.2010 do 16.12.2010:
• Kociszewski Marek (41% udziałów)
• Jarosz Ewa (41% udziałów)