New Look Advertising to agencja marketingowa z ponad 20-letnim doświadczeniem,specjalizująca się w organizacji różnorodnych wydarzeń. Działa w obszarze komunikacji marketingowej, oferując kompleksowe usługi od koncepcji do realizacji. W ofercie agencji można znaleźć kontenery usług, takich jak organizacja eventów, konferencji, gal i premier produktów, a także zabudowy targowe, incentive travels oraz kampanie ATL i BTL. New Look Advertising wyróżnia się elastycznością i kreatywnością, dostosowując działania do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala im na budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Zaangażowanie zespołu składającego się z profesjonalistów z różnych dziedzin sprawia, że każde wydarzenie jest realizowane na najwyższym poziomie, co potwierdzają liczne pozytywne opinie klientów. Agencja nieustannie poszerza swoją ofertę, wprowadzając nowoczesne rozwiązania, w tym wydarzenia online i rozwiązania ambientowe, aby sprostać wymaganiom współczesnego rynku.
W skrócie
Organizacja eventów, konferencji i gal.
Kompleksowe usługi marketingowe (ATL, BTL).
Zabudowy targowe i incentive travels.
Wsparcie w zakresie kampanii marketingowych online.
Kreatywne rozwiązania ambientowe.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja New look advertising osiągnęła 31 068 242 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 31 068 242 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 329 577 zł.
Zysk netto wyniósł 738 665 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 210 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 31 068 242 zł w 2023 roku.
• 24 368 158 zł w 2022 roku.
• 15 694 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 70 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 738 665 zł w 2023 roku.
• 1 696 521 zł w 2022 roku.
• -229 931 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New look advertising wynosi 25 050 857 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 384 038 zł a 77 670 605 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 739 601 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 050 857 zł w 2023 roku.
• 24 611 562 zł w 2022 roku.
• 10 770 740 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New look advertising wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,87% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów New look advertising wyniosła 6 877 549 zł.
a
ktywa trwałe to 20 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 857 444 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 877 549 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 845 384 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 032 165 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 342 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 877 549 zł w 2023 roku.
• 6 503 420 zł w 2022 roku.
• 4 605 833 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania New look advertising wyniosły 5 032 165 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 877 549 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 364 678 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 032 165 zł w 2023 roku
• 4 396 701 zł w 2022 roku
• 4 195 635 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
• 91% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja New look advertising wykazała przychody na poziomie 31 068 242 zł.
Organizacja zarobiła 1 003 226 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 264 561 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 738 665 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 789 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 264 561 zł w 2023 roku
• 401 798 zł w 2022 roku
• 86 672 zł w 2021 roku