IQ MARKETING (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000013098
NIP
5251022800
REGON
011778739

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
9,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
37,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
427 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
28,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WIKTORII WIEDEŃSKIEJ, 17
Kod pocztowy
02-954
Rejestracja
2001-05-24
Rozpoczęcie działalności
1996-04-05
Kapitał zakładowy
368900,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@przeloteria.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
IQ Marketing (Poland) to firma, która organizuje loterię elektroniczną, dającuczestnikom szansę na wygranie cennych nagród. Najważniejsze usługi firmy obejmują możliwość wzięcia udziału w losowaniach nagród przy dokonywaniu płatności za pomocą systemu Przelewy24. Użytkownicy, którzy dokonają transakcji o wartości min. 9,90 zł, są automatycznie wpisywani do losowania. Loteria oferuje różnorodne nagrody, w tym codzienne oraz tygodniowe, a także główną nagrodę, 500-tysięczny Fiat 500 Dolce Vita. IQ Marketing wyróżnia się swoim podejściem do zaangażowania społecznego, oferując dodatkowe losy za mikrodonacje na rzecz wybranych fundacji. Uczestnicy mają możliwość zwiększenia swoich szans na wygraną, dokonując płatności określonymi metodami, np. kartą kredytową lub Apple Pay, co skutkuje przyznaniem większej liczby losów. Loteria rozpoczyna się w maju 2024 roku, a rejestracja trwa do połowy czerwca 2024 roku.
W skrócie
  • Organizacja loterii elektronicznej
  • Udział w losowaniach przy płatnościach przez Przelewy24
  • Nagrody codzienne i tygodniowe, w tym Fiat 500 Dolce Vita
  • Możliwość uzyskania dodatkowych losów przez mikrodonacje
  • Rejestracja udziału od 9 maja do 19 czerwca 2024 roku

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Iq marketing (poland) osiągnęła 37 688 036 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 37 614 033 zł. Pozostałe przychody to 74 003 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 37 187 062 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 426 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -153 591 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 688 036 zł w 2023 roku.
• 33 520 403 zł w 2022 roku.
• 30 728 372 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -82 243 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 426 971 zł w 2023 roku.
• 58 747 zł w 2022 roku.
• 324 342 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Iq marketing (poland) wynosi 28 521 460 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 688 218 zł a 94 220 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -672 285 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 521 460 zł w 2023 roku.
• 24 046 473 zł w 2022 roku.
• 23 446 697 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Iq marketing (poland) wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Iq marketing (poland) wyniosła 9 059 213 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 362 506 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 8 696 708 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 059 213 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 250 957 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 808 256 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -425 998 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 059 213 zł w 2023 roku.
• 7 154 532 zł w 2022 roku.
• 9 821 722 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Iq marketing (poland) wyniosły 6 808 256 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 059 213 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -104 774 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 808 256 zł w 2023 roku
• 5 201 799 zł w 2022 roku
• 7 603 394 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Iq marketing (poland) wykazała przychody na poziomie 37 688 036 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 540 512 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 113 541 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 426 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -17 284 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 113 541 zł w 2023 roku
• 31 224 zł w 2022 roku
• 74 847 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Iq marketing (poland) wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lewandowski Łukasz posiada 42 udziałów, które stanowią 42% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kowalczyk Michał posiada 23 udziałów, które stanowią 23% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Starzec Ewa posiada 23 udziałów, które stanowią 23% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Górczana Iwona posiada 12 udziałów, które stanowią 12% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.03.2021 jest Lewandowski Łukasz kontrolujący 42% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.07.2011 do 30.03.2021 był Campaspe Consulting Limited kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 07.06.2005 do 15.07.2011 najwięcej udziałów posiadał Ceneurope Marketing Services Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do IQ MARKETING (POLAND)