"AGENCJA REKLAMOWA MULTIBRAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000892071
NIP
9151818157
REGON
388554717

Podsumowanie

aktywa
3,8 mln
przychód
19,1 mln
zysk
-5,3 mln
wartość firmy
12,7 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
PL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH, 1
Kod pocztowy
53-329
Rejestracja
2021-03-30
Rozpoczęcie działalności
2021-03-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "agencja reklamowa multibrand" osiągnęła 19 114 942 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 114 139 zł. Pozostałe przychody to 803 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 449 045 zł.
Strata netto wyniosła 5 334 906 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 371 647 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 114 942 zł w 2023 roku.
• 11 538 542 zł w 2022 roku.
• 203 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 778 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 334 906 zł w 2023 roku.
• -3 650 139 zł w 2022 roku.
• -2776 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "agencja reklamowa multibrand" wynosi 12 743 294 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 47 787 354 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 247 765 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 743 294 zł w 2023 roku.
• 7 692 361 zł w 2022 roku.
• 1803 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "agencja reklamowa multibrand" wyniosła 3 823 613 zł.
a
ktywa trwałe to 1 034 334 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 789 279 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 823 613 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 982 821 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 806 435 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 274 538 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 823 613 zł w 2023 roku.
• 2 150 923 zł w 2022 roku.
• 3019 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -140%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 179%.
Marża operacyjna wyniosła -28%.
Marża netto wyniosła -28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 59.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "agencja reklamowa multibrand" wyniosły 6 806 435 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 823 613 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 178%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 268 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 806 435 zł w 2023 roku
• 5 798 839 zł w 2022 roku
• 795 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 178% w 2023 roku
• 270% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "agencja reklamowa multibrand" wykazała przychody na poziomie 19 114 942 zł.
Organizacja zarobiła -5 334 906 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 334 906 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja "agencja reklamowa multibrand" wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mikołajczak Adrian posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Grabarczyk Maksym posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 20.12.2021 jest Mikołajczak Adrian kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.03.2021 do 20.12.2021 był Mikołajczak Adrian kontrolując 99% udziałów.