Organizacja "agencja reklamowa multibrand" osiągnęła 19 114 942 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 114 139 zł. Pozostałe przychody to 803 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 449 045 zł.
Strata netto wyniosła 5 334 906 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 371 647 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 114 942 zł w 2023 roku.
• 11 538 542 zł w 2022 roku.
• 203 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 778 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 334 906 zł w 2023 roku.
• -3 650 139 zł w 2022 roku.
• -2776 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "agencja reklamowa multibrand" wynosi 12 743 294 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 47 787 354 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 247 765 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 743 294 zł w 2023 roku.
• 7 692 361 zł w 2022 roku.
• 1803 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "agencja reklamowa multibrand" wyniosła 3 823 613 zł.
a
ktywa trwałe to 1 034 334 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 789 279 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 823 613 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 982 821 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 806 435 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 274 538 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 823 613 zł w 2023 roku.
• 2 150 923 zł w 2022 roku.
• 3019 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -140%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 179%.
Marża operacyjna wyniosła -28%.
Marża netto wyniosła -28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 59.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "agencja reklamowa multibrand" wyniosły 6 806 435 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 823 613 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 178%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 268 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 806 435 zł w 2023 roku
• 5 798 839 zł w 2022 roku
• 795 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 178% w 2023 roku
• 270% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "agencja reklamowa multibrand" wykazała przychody na poziomie 19 114 942 zł.
Organizacja zarobiła -5 334 906 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 334 906 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku