Organizacja Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak osiągnęła 15 206 562 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 206 562 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 906 284 zł.
Zysk netto wyniósł 3 300 278 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -164 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 206 562 zł w 2023 roku.
• 20 638 433 zł w 2022 roku.
• 18 943 953 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 137 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 300 278 zł w 2023 roku.
• 6 852 837 zł w 2022 roku.
• 7 216 222 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wynosi 24 970 759 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 631 941 zł a 46 203 887 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 383 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 970 759 zł w 2023 roku.
• 43 259 473 zł w 2022 roku.
• 43 404 088 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wyniosła 2 928 200 zł.
a
ktywa trwałe to 12 324 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 915 877 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 928 200 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 175 921 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 752 279 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -252 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 928 200 zł w 2023 roku.
• 3 358 285 zł w 2022 roku.
• 3 698 176 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 113%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 152%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wyniosły 752 279 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 928 200 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -179 811 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 752 279 zł w 2023 roku
• 572 725 zł w 2022 roku
• 1 151 643 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wykazała przychody na poziomie 15 206 562 zł.
Organizacja zarobiła 3 300 278 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 300 278 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do AGENCJA REKLAMOWA OPUS B B.BUDZIK, J.KOZŁOWSKA-MIROCH, K.CIEŚLAK