WALK CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000289146
NIP
5252409547
REGON
141110498

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
13,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
151 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
11,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PROSTA, 51
Kod pocztowy
00-838
Rejestracja
2007-09-28
Rozpoczęcie działalności
2007-08-24
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@walk.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
  • Specjalizacja w komunikacji marketingowej i PR
  • Realizacja kampanii brandingowych oraz redesign opakowań
  • Współpraca z markami takimi jak E.Wedel i Vision Express
  • Tworzenie wartościowej, innowacyjnej komunikacji
  • Zespół skupiony na odwadze i klarowności w projektach

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Walk creative osiągnęła 13 705 522 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 13 705 312 zł. Pozostałe przychody to 210 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 13 553 844 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 151 468 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -612 829 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 705 522 zł w 2023 roku.
• 14 835 945 zł w 2022 roku.
• 11 470 869 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 17 538 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 151 468 zł w 2023 roku.
• 172 442 zł w 2022 roku.
• 106 506 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Walk creative wynosi 243 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Walk creative wynosi 1,46 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 13 572 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 243 240 zł w 2023 roku.
• 241 469 zł w 2022 roku.
• 129 076 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 216 795 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 462 574 zł w 2023 roku.
• 831 059 zł w 2022 roku.
• 342 229 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Walk creative wynosi 11 390 046 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 514 678 zł a 34 263 805 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -210 749 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 390 046 zł w 2023 roku.
• 12 113 956 zł w 2022 roku.
• 9 477 499 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Walk creative wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,050% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,74% w 2022 roku.
• 0,44% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 232 471 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Walk creative wyniosły 13 462 072 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 9% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -296 480 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 232 471 zł w 2023 roku
• 761 102 zł w 2022 roku
• 796 232 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Walk creative wyniosła 4 995 413 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 748 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 247 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 995 413 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 196 214 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 799 199 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -95 247 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 995 413 zł w 2023 roku.
• 6 321 752 zł w 2022 roku.
• 4 447 988 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Walk creative wyniosły 2 799 199 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 995 413 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -265 450 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 799 199 zł w 2023 roku
• 4 277 006 zł w 2022 roku
• 2 575 683 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Walk creative wykazała przychody na poziomie 13 705 522 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 151 468 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 151 468 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8582 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Walk creative wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Walk posiada 898 udziałów, które stanowią 89.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maciorowski Radosław posiada 100 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.04.2024 jest Walk kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 28.07.2023 do 30.04.2024 był Walk kontrolując 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 09.09.2013 do 28.07.2023 najwięcej udziałów posiadał Walk . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.

Podobne organizacje do WALK CREATIVE