NAIROBIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000225547
NIP
5213321601
REGON
015859430

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
4,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
21,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
246 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
16,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
MARCONICH, 11
Kod pocztowy
02-954
Rejestracja
2005-01-04
Rozpoczęcie działalności
2004-11-20
Kapitał zakładowy
90000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
office@nairobia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA MIĘDZY SEKTORAMI Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI SEKTORA PUBLICZNEGO, W TYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Nairobia to agencja specjalizująca się w strategii marketingowej oraz komunikacji,zarówno online, jak i offline. Działania agencji koncentrują się na shopper marketingu oraz realizacji zintegrowanych kampanii promocyjnych, które wykorzystują szereg kanałów komunikacji, takich jak media społecznościowe, display, czy telewizja. Motto agencji, 'Headmade', oddaje jej podejście do tworzenia przemyślanych i kreatywnych rozwiązań, które są dostosowane do specyficznych potrzeb klientów. Nairobia wyróżnia się na tle konkurencji dzięki umiejętności łączenia różnych elementów strategii marketingowej, co pozwala na osiąganie lepszych wyników sprzedażowych i wzmacnianie wizerunku produktów i marek. Pomimo swojej stosunkowo młodej historii, agencja zdobyła zaufanie wielu renomowanych klientów, realizując innowacyjne kampanie, które angażują konsumentów i efektywnie promują produkty. Dodatkowo, Nairobia angażuje się w działania tailor-made, dostosowując strategie do specyficznych oczekiwań różnych segmentów rynku, co podkreśla ich elastyczność i umiejętność reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie rynkowe.
W skrócie
  • Specjalizacja w shopper marketingu
  • Realizacja zintegrowanych kampanii promocyjnych
  • Dostosowanie strategii do potrzeb klientów
  • Zastosowanie różnych kanałów komunikacji
  • Współpraca z renomowanymi markami i produktami

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nairobia osiągnęła 21 287 746 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 21 266 699 zł. Pozostałe przychody to 21 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 21 020 606 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 246 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 433 727 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 287 746 zł w 2023 roku.
• 22 202 681 zł w 2022 roku.
• 21 882 312 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1330 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 246 093 zł w 2023 roku.
• 127 252 zł w 2022 roku.
• 219 814 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Nairobia wynosi 16 415 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 239 049 zł a 53 219 366 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 190 784 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 415 251 zł w 2023 roku.
• 16 460 712 zł w 2022 roku.
• 16 686 806 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nairobia wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
• 0,18% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Nairobia wyniosła 4 830 085 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 287 241 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 4 542 844 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 830 085 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 652 066 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 178 020 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -186 436 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 830 085 zł w 2023 roku.
• 6 396 133 zł w 2022 roku.
• 6 374 466 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Nairobia wyniosły 3 178 020 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 830 085 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -62 373 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 178 020 zł w 2023 roku
• 4 862 909 zł w 2022 roku
• 4 748 679 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nairobia wykazała przychody na poziomie 21 287 746 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 319 671 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 73 579 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 246 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5158 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 73 579 zł w 2023 roku
• 38 494 zł w 2022 roku
• 58 183 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nairobia wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gliniak Jacek posiada 51 udziałów, które stanowią 42.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hopfer Przemysław posiada 51 udziałów, które stanowią 42.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Górczana Iwona posiada 18 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Hopfer Przemysław (43% udziałów)
• Gliniak Jacek (43% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.02.2021 do 09.07.2021:
• Hopfer Przemysław (28% udziałów)
• Gliniak Jacek (28% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 12.07.2013 do 15.02.2021 najwięcej udziałów posiadał Campaspe Consulting Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 33%.

Podobne organizacje do NAIROBIA