SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Audience Network to firma konsultingowa specjalizująca się w marketingu online,która w swoje działania wplata mocno rozwiniętą analizę danych oraz technologię Big Data. Organizacja skupia się na optymalizacji kampanii marketingowych w oparciu o precyzyjne dane, co pozwala na znaczne zwiększenie liczby konwersji. W ramach swojej oferty Audience Network zapewnia usługi z trzech głównych obszarów: data consulting, content marketing oraz performance marketing. Zespół ekspertów intensywnie analizuje i wzbogaca dane o klientów, co przekłada się na efektywność przeprowadzanych kampanii. Pomaga również marketerom w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak platformy DMP, co umożliwia dostęp do ogromnych baz danych internautów oraz dokładniejszą segmentację odbiorców. Audience Network ma na swoim koncie szereg udanych kampanii, w tym znaczący sukces w konkursie European Best Destination 2018.
W skrócie
Specjalizacja w marketingu online wspartym Big Data
Usługi z zakresu data consulting, content marketingu i performance marketingu
Analiza i wzbogacanie danych dla maksymalizacji konwersji
Współpraca z platformą DMP dla lepszego targetowania
Zrealizowane kampanie z wysokim wzrostem akcji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Audience network osiągnęła 15 008 890 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 008 033 zł. Pozostałe przychody to 857 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 661 996 zł.
Zysk netto wyniósł 1 346 037 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -242 758 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 008 890 zł w 2023 roku.
• 12 201 456 zł w 2022 roku.
• 23 685 208 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 53 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 346 037 zł w 2023 roku.
• -485 720 zł w 2022 roku.
• -470 842 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Audience network wynosi 17 535 880 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 145 806 zł a 37 522 224 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 191 755 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 535 880 zł w 2023 roku.
• 9 270 582 zł w 2022 roku.
• 17 290 707 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Audience network wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2023 roku.
• 1,72% w 2022 roku.
• 0,97% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Audience network wyniosła 6 925 749 zł.
a
ktywa trwałe to 2 881 721 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 044 028 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 925 749 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 861 075 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 064 674 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 177 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 925 749 zł w 2023 roku.
• 10 312 872 zł w 2022 roku.
• 29 090 466 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Audience network wyniosły 4 064 674 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 925 749 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 064 674 zł w 2023 roku
• 8 797 834 zł w 2022 roku
• 27 089 709 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Audience network wykazała przychody na poziomie 15 008 890 zł.
Organizacja zarobiła 1 438 738 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 92 701 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 346 037 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -34 570 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 92 701 zł w 2023 roku
• 8272 zł w 2022 roku
• 157 623 zł w 2021 roku