CREATIVE PRO (PL) to agencja komunikacji i organizacji wydarzeń, która specjalizujesię w tworzeniu doświadczeń opartych na emocjach. Przedsiębiorstwo oferuje szeroki wachlarz usług związanych z marketingiem doświadczeń, w tym organizowanie konferencji, gal, eventów teambuildingowych oraz hybrydowych. Ich podejście opiera się na autentyczności i innowacyjnych strategiach, które łączą elementy offline z wirtualnymi, tworząc niezapomniane przeżycia dla uczestników. Zespół CREATIVE PRO to grupa doświadczonych profesjonalistów, którzy wierzą, że żywa komunikacja i lokalna wiedza mogą wzbogacić globalne doświadczenia klientów, jednocześnie pomagając im spełniać marzenia i dążyć do sukcesu. Przykłady ich projektów obejmują m.in. wydarzenia dla ING, Stora Enso oraz różnorodne kampanie aktywacji marek, co pokazuje ich umiejętność pracy w różnych branżach i na różnych rynkach. CREATIVE PRO stawia na współpracę oraz kreatywne podejście, aby pomagać klientom w realizacji ich wizji.
W skrócie
Organizacja wydarzeń, w tym konferencji i gal.
Produkcja wydarzeń hybrydowych i wirtualnych.
Aktywacja marki poprzez doświadczenia na żywo i cyfrowe.
Marketing oraz komunikacja produktowa.
Tworzenie treści i strategii digital marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative pro (pl) osiągnęła 15 419 533 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 419 533 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 539 731 zł.
Zysk netto wyniósł 1 879 802 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 036 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 419 533 zł w 2023 roku.
• 7 052 253 zł w 2022 roku.
• 2 179 576 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 262 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 879 802 zł w 2023 roku.
• 411 179 zł w 2022 roku.
• 30 714 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative pro (pl) wynosi 19 009 777 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 210 881 zł a 38 548 832 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 576 755 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 009 777 zł w 2023 roku.
• 6 679 245 zł w 2022 roku.
• 1 739 512 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative pro (pl) wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,034% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 1,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative pro (pl) wyniosła 7 354 322 zł.
a
ktywa trwałe to 28 167 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 326 156 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 354 322 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 614 508 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 739 814 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 861 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 354 322 zł w 2023 roku.
• 3 852 949 zł w 2022 roku.
• 3 059 133 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 116%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative pro (pl) wyniosły 5 739 814 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 354 322 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 636 835 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 739 814 zł w 2023 roku
• 3 408 916 zł w 2022 roku
• 2 840 993 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2023 roku
• 88% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative pro (pl) wykazała przychody na poziomie 15 419 533 zł.
Organizacja zarobiła 2 363 596 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 483 794 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 879 802 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 353 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 483 794 zł w 2023 roku
• 12 514 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku