CREATIVE PRO (PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000613072
NIP
7010576550
REGON
364444864

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
7,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
15,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
19 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA 3 MAJA, 2
Kod pocztowy
00-391
Rejestracja
2016-05-12
Rozpoczęcie działalności
2016-05-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
bratislava@creativepro.agency
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
CREATIVE PRO (PL) to agencja komunikacji i organizacji wydarzeń, która specjalizujesię w tworzeniu doświadczeń opartych na emocjach. Przedsiębiorstwo oferuje szeroki wachlarz usług związanych z marketingiem doświadczeń, w tym organizowanie konferencji, gal, eventów teambuildingowych oraz hybrydowych. Ich podejście opiera się na autentyczności i innowacyjnych strategiach, które łączą elementy offline z wirtualnymi, tworząc niezapomniane przeżycia dla uczestników. Zespół CREATIVE PRO to grupa doświadczonych profesjonalistów, którzy wierzą, że żywa komunikacja i lokalna wiedza mogą wzbogacić globalne doświadczenia klientów, jednocześnie pomagając im spełniać marzenia i dążyć do sukcesu. Przykłady ich projektów obejmują m.in. wydarzenia dla ING, Stora Enso oraz różnorodne kampanie aktywacji marek, co pokazuje ich umiejętność pracy w różnych branżach i na różnych rynkach. CREATIVE PRO stawia na współpracę oraz kreatywne podejście, aby pomagać klientom w realizacji ich wizji.
W skrócie
  • Organizacja wydarzeń, w tym konferencji i gal.
  • Produkcja wydarzeń hybrydowych i wirtualnych.
  • Aktywacja marki poprzez doświadczenia na żywo i cyfrowe.
  • Marketing oraz komunikacja produktowa.
  • Tworzenie treści i strategii digital marketingowych.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative pro (pl) osiągnęła 15 419 533 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 15 419 533 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 13 539 731 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 879 802 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 036 273 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 419 533 zł w 2023 roku.
• 7 052 253 zł w 2022 roku.
• 2 179 576 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 262 779 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 879 802 zł w 2023 roku.
• 411 179 zł w 2022 roku.
• 30 714 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Creative pro (pl) wynosi 19 009 777 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 210 881 zł a 38 548 832 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 576 755 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 009 777 zł w 2023 roku.
• 6 679 245 zł w 2022 roku.
• 1 739 512 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative pro (pl) wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,034% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 1,02% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Creative pro (pl) wyniosła 7 354 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 28 167 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 7 326 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 354 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 614 508 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 739 814 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 861 001 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 354 322 zł w 2023 roku.
• 3 852 949 zł w 2022 roku.
• 3 059 133 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 116%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Creative pro (pl) wyniosły 5 739 814 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 354 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 636 835 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 739 814 zł w 2023 roku
• 3 408 916 zł w 2022 roku
• 2 840 993 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2023 roku
• 88% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative pro (pl) wykazała przychody na poziomie 15 419 533 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 363 596 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 483 794 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 879 802 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 353 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 483 794 zł w 2023 roku
• 12 514 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative pro (pl) wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Creative Pro A.s. posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Piekarski Tomasz posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 15.03.2023 jest Creative Pro A.s. kontrolujący 85% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.06.2017 do 15.03.2023 był Piekarski Tomasz kontrolując 15% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 18.08.2016 do 15.06.2017 najwięcej udziałów posiadał Creative Pro A.s.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.

Podobne organizacje do CREATIVE PRO (PL)

Organizacja Numer KRS
1
0000156196
2
0000311121
3
0000099613
4
0000735377
5
0000742678
6
0000719720
7
0000720614
8
0000126614
9
0000578528
10
0000440489
11
0000303976
12
0000796875
13
0000405123
14
0000937230
15
0000524099
16
0000455104
17
0000700775
18
0000605483
19
0000632138
20
0000928843
21
0000402734
22
0000576555
23
0001076642
24
0000501606
25
0000637052
26
0000382208
27
0000963723
28
0000122565
29
0000575301
30
0000462364