Organizacja "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka osiągnęła 9 875 958 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 875 958 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 488 331 zł.
Zysk netto wyniósł 387 627 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 418 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 875 958 zł w 2023 roku.
• 8 049 316 zł w 2022 roku.
• 6 556 038 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 387 627 zł w 2023 roku.
• 971 012 zł w 2022 roku.
• 369 794 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka wynosi 9 659 284 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 524 802 zł a 24 689 895 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 234 494 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 659 284 zł w 2023 roku.
• 10 632 285 zł w 2022 roku.
• 6 503 637 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
• 0,79% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka wyniosła 4 575 602 zł.
a
ktywa trwałe to 2 635 811 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 939 790 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 575 602 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 033 070 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 542 532 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 91 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 575 602 zł w 2023 roku.
• 4 404 153 zł w 2022 roku.
• 3 652 066 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka wyniosły 2 542 532 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 575 602 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 157 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 542 532 zł w 2023 roku
• 2 561 450 zł w 2022 roku
• 2 780 375 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka wykazała przychody na poziomie 9 875 958 zł.
Organizacja zarobiła 418 232 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 605 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 387 627 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 605 zł w 2023 roku
• 12 097 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja "tango" - agencja reklamowa, m. marciniak i s-ka wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do "TANGO" - AGENCJA REKLAMOWA, M. MARCINIAK I S-KA