OUTDOOR 3MIASTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000313500
NIP
5833042284
REGON
220680674

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
5,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
4,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
679 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
8,8 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
CHMIELNA, 2
Kod pocztowy
00-020
Rejestracja
2008-09-11
Rozpoczęcie działalności
2008-11-02
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA, PODPISYWANIA, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
OUTDOOR 3MIASTO to specjalistyczna firma zajmująca się reklamą zewnętrzną, któraświadczy kompleksowe usługi w zakresie promocji usług i produktów. Oferuje różnorodne nośniki reklamowe, dostosowane do potrzeb klientów i specyfiki rynku. Współpraca z tym przedsiębiorstwem to gwarancja efektywnej ekspozycji oraz osiągnięcia widoczności w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Do oferty OUTDOOR 3MIASTO zalicza się m.in. billboardy, słupy reklamowe, mobilne nośniki oraz citylighty – wszystko w celu zapewnienia szerokiego dotarcia do potencjalnych klientów. Billboardy standardowe to podstawowe medium reklamowe, a słupy umiejscowione są w pobliżu intensywnie uczęszczanych tras, co zwiększa skuteczność kampanii. Dodatkowo, mobilne reklamy umieszczone na przyczepach oraz innowacyjne kasetony latarniowe stanowią ciekawe uzupełnienie oferty. Wielki format reklamowy, oparty na winylowych wydrukach instalowanych na ścianach, pozwala na jeszcze większą ekspozycję. OUTDOOR 3MIASTO stawia na jakość oraz dostosowanie oferty do aktualnych trendów, co czyni ją wyjątkowym graczom na rynku.
W skrócie
  • Kompleksowa reklama zewnętrzna
  • Billboardy, słupy, mobile, citylighty
  • Wydruki wielkoformatowe na winylu
  • Nośniki w strategicznych lokalizacjach
  • Innowacyjne kasetony przy latarniach

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Outdoor 3miasto osiągnęła 4 113 765 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 4 108 679 zł. Pozostałe przychody to 5085 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 429 458 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 679 221 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -296 904 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 113 765 zł w 2023 roku.
• 6 252 793 zł w 2022 roku.
• 4 053 006 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 65 619 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 679 221 zł w 2023 roku.
• 1 025 266 zł w 2022 roku.
• 207 159 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Outdoor 3miasto wynosi 8 765 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 306 322 zł a 17 633 719 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 427 112 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 765 717 zł w 2023 roku.
• 11 066 500 zł w 2022 roku.
• 5 808 870 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Outdoor 3miasto wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Outdoor 3miasto wyniosła 5 216 146 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 821 983 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 4 394 163 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 216 146 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 408 430 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 807 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 340 692 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 216 146 zł w 2023 roku.
• 4 234 205 zł w 2022 roku.
• 4 259 726 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Outdoor 3miasto wyniosły 807 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 216 146 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -142 737 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 807 717 zł w 2023 roku
• 504 997 zł w 2022 roku
• 1 222 088 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Outdoor 3miasto wykazała przychody na poziomie 4 113 765 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 758 745 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 79 524 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 679 221 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 247 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 79 524 zł w 2023 roku
• 25 199 zł w 2022 roku
• 21 805 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Outdoor 3miasto wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Twerdochlib Marta posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Twerdochlib Ida posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Twerdochlib Jakub posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Twerdochlib Rafał posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Twerdochlib Marta (30% udziałów)
• Twerdochlib Jakub (30% udziałów)
• Twerdochlib Ida (30% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 11.09.2008 do 15.01.2014 była Twerdochlib Ida kontrolująca 56% udziałów.