Agencja BLUE EYES MEDIA, znana również jako BE Media, specjalizuje się w reklamie zewnętrznej, świadcząc kompleksowe usługi reklamowe na rynku OOH (Out of Home). Z bogatym portfolio, obejmującym różnorodne nośniki reklamowe, agencja umożliwia klientom skuteczne dotarcie do ich potencjalnych odbiorców w różnych lokalizacjach. Oferta BE Media obejmuje m.in. reklamy na billboardach, murale, reklamy LED oraz telebimy, a także kampanie w komunikacji miejskiej i innych przestrzeniach publicznych. Przykłady projektów obejmują reklamy w autobusach, tramwajach, metrze oraz na lotniskach, co pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego. Agencja stawia na jakość współpracy z klientami, zapewniając doradztwo strategiczne, projektowanie kreatywne oraz monitoring i analizę efektywności kampanii. Wysoka jakość obsługi oraz zadowolenie klientów potwierdzają liczne rekomendacje i stała współpraca z markami, co czyni BE Media godnym zaufania partnerem w zakresie reklamy zewnętrznej.
Reklamy w komunikacji miejskiej oraz przestrzeniach publicznych.
Doradztwo strategiczne i projektowanie kreatywne kampanii.
Wysoka jakość obsługi klienta oraz rekomendacje od zadowolonych klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Blue eyes media osiągnęła 11 854 429 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 846 233 zł. Pozostałe przychody to 8196 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 809 205 zł.
Zysk netto wyniósł 2 037 029 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 278 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 854 429 zł w 2023 roku.
• 8 922 298 zł w 2022 roku.
• 6 417 421 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 248 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 037 029 zł w 2023 roku.
• 756 012 zł w 2022 roku.
• 281 066 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Blue eyes media wynosi 2,17 mln zł.
EBITDA Blue eyes media wynosi 2,17 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
253 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 170 520 zł w
2023 roku.
• 833 817 zł w
2022 roku.
• 193 510 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
238 877 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 170 520 zł w
2023 roku.
• 833 817 zł w
2022 roku.
• 232 921 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blue eyes media wynosi 19 010 027 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 958 958 zł a 29 636 073 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 169 849 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 010 027 zł w 2023 roku.
• 10 531 136 zł w 2022 roku.
• 6 855 727 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Blue eyes media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Blue eyes media wyniosła 5 203 736 zł.
a
ktywa trwałe to 2196 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 201 540 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 203 736 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 945 278 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 258 458 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 573 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 203 736 zł w 2023 roku.
• 2 814 767 zł w 2022 roku.
• 2 580 258 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Blue eyes media wyniosły 1 258 458 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 203 736 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 143 821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 258 458 zł w 2023 roku
• 736 248 zł w 2022 roku
• 642 683 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Blue eyes media wykazała przychody na poziomie 11 854 429 zł.
Organizacja zarobiła 2 037 029 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 037 029 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -17 012 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 74 100 zł w 2022 roku
• 18 241 zł w 2021 roku