Mediacore to doświadczony dom mediowy, który od ponad dekady zajmuje się tworzeniemskutecznych kampanii w różnych kanałach komunikacji. Specjalizuje się w kampaniach SEM oraz E-commerce, a także realizuje zasięgowe działa reklamowe w telewizji. Celem Mediacore jest nie tylko budowanie silnych marek, ale również zwiększanie sprzedaży dla swoich klientów poprzez kompleksowe podejście do marketingu. Oferowane usługi obejmują szeroki zakres działań, od planowania kampanii offline, przez marketing internetowy, aż po analizy rynku i badania. Mediacore wyróżnia się elastycznością oraz szybkim reagowaniem na zmieniające się trendy, co pozwala klientom pozostać konkurencyjnymi w swoich branżach. Grupa Mediacore łączy kompetencje trzech niezależnych agencji, co umożliwia zapewnienie najwyższej jakości usług w różnych dziedzinach marketingu.
W skrócie
Skuteczne kampanie SEM i E-commerce
Zasięgowe kampanie w telewizji oraz mediach offline
Analizy rynku oraz badań konsumpcji
Tworzenie strategii komunikacji dla marek
Kompleksowa realizacja kampanii przez grupę specjalistów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediacore osiągnęła 11 767 699 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 757 651 zł. Pozostałe przychody to 10 047 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 559 070 zł.
Zysk netto wyniósł 198 581 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 322 421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 767 699 zł w 2023 roku.
• 9 255 314 zł w 2022 roku.
• 13 485 149 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 33 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 198 581 zł w 2023 roku.
• -310 309 zł w 2022 roku.
• 332 352 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediacore wynosi 9 427 509 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
788 052 zł a 29 419 246 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 087 656 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 427 509 zł w 2023 roku.
• 6 809 326 zł w 2022 roku.
• 11 191 357 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediacore wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,68% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediacore wyniosła 2 484 812 zł.
a
ktywa trwałe to 305 555 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 179 257 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 484 812 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 050 736 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 434 076 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 227 343 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 484 812 zł w 2023 roku.
• 2 432 322 zł w 2022 roku.
• 2 656 342 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediacore wyniosły 1 434 076 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 484 812 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 129 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 434 076 zł w 2023 roku
• 1 580 167 zł w 2022 roku
• 1 493 878 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediacore wykazała przychody na poziomie 11 767 699 zł.
Organizacja zarobiła 202 041 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3460 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 198 581 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 577 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3460 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 91 547 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Piekarski Krzysztof (50% udziałów)
• Oleszko Marcin (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.05.2015 do 09.05.2018:
• Piekarski Krzysztof (33% udziałów)
• Zawada Michał (33% udziałów)
• Oleszko Marcin (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.03.2013 do 22.05.2015:
• Piekarski Krzysztof (33% udziałów)
• Zawada Michał (33% udziałów)