BASE PROMOTION SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000401480
NIP
6040154830
REGON
221549114

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
2 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
16,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
95 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
12 mln
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. MIŁOSNA, 1
Kod pocztowy
80-176
Rejestracja
2011-11-08
Rozpoczęcie działalności
2011-10-25
Kapitał zakładowy
220000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
sklep@basepro.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
  • Dostarczanie gadżetów reklamowych od 1990 roku
  • Szeroki wybór produktów z możliwością znakowania
  • Obsługa zakupów online z szybką realizacją
  • Ekologiczne opcje gadżetów promocyjnych
  • Indywidualne podejście do potrzeb klientów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Base Promotion Services osiągnęła 16 396 279 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 16 375 127 zł. Pozostałe przychody to 21 152 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 16 280 220 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 94 907 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 780 109 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 396 279 zł w 2024 roku.
• 10 813 880 zł w 2023 roku.
• 11 229 125 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9523 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 94 907 zł w 2024 roku.
• -22 908 zł w 2023 roku.
• 37 452 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Base Promotion Services wynosi 190 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Base Promotion Services wynosi 207 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 12 803 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 189 551 zł w 2024 roku.
• 12 860 zł w 2023 roku.
• 46 365 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 13 150 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 206 595 zł w 2024 roku.
• 36 464 zł w 2023 roku.
• 60 128 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Base Promotion Services wynosi 12 027 529 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 717 050 zł a 40 990 697 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 621 769 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 027 529 zł w 2024 roku.
• 7 855 123 zł w 2023 roku.
• 8 298 942 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Base Promotion Services wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,056% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,44% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Base Promotion Services charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 978 398 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Base Promotion Services wyniosły 16 185 576 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 6% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 41 876 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 978 398 zł w 2024 roku
• 854 727 zł w 2023 roku
• 741 563 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 6% w 2024 roku
• 8% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Base Promotion Services wyniosła 1 982 778 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 14 920 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 967 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 982 778 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 956 067 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 026 711 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -92 917 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 982 778 zł w 2024 roku.
• 2 274 694 zł w 2023 roku.
• 2 162 573 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Base Promotion Services wyniosły 1 026 711 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 982 778 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -177 723 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 026 711 zł w 2024 roku
• 1 413 534 zł w 2023 roku
• 1 278 505 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2024 roku
• 62% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Base Promotion Services wykazała przychody na poziomie 16 396 279 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 113 934 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 19 027 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 94 907 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2114 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 027 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 14 928 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Base Promotion Services wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Agencja Reklamowo Artystyczna "top Art" posiada 660 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Krezymon Jakub posiada 440 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Awgul Wiktor posiada 440 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bieda Jacek posiada 220 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Miksiewicz Maciej posiada 220 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Mól Agata posiada 220 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 06.02.2025 jest Agencja Reklamowo Artystyczna "top Art" kontrolujący 30% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 04.06.2019 do 06.02.2025 był Agencja Reklamowo Artystyczna "top Art" kontrolując 30% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 16.04.2012 do 04.06.2019 najwięcej udziałów posiadał Base Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.

Podobne organizacje do BASE PROMOTION SERVICES