SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Największa baza nośników reklamy zewnętrznej w Polsce z ponad 70 000 lokalizacji.
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych – od planowania po raportowanie wyników.
Szeroka oferta form reklamowych: billboardy, citylighty, murale, reklama w internecie.
Ekologiczne inicjatywy – sadzenie drzew za każdą kampanię.
Usługi dostosowane zarówno dla dużych sieci, jak i małych lokalnych przedsiębiorstw.
ZnajdźReklamę.pl jest wiodącą agencją zajmującą się wynajmem powierzchni reklamowych w Polsce, działającą na rynku od ponad 10 lat. Firma zapewnia kompleksowe usługi związane z realizacją kampanii reklamowych zarówno w zakresie reklamy zewnętrznej (OOH), jak i działań online. Dysponując największą bazą nośników reklamowych w kraju, obejmującą ponad 70 000 różnych formatów, ZnajdźReklamę.pl umożliwia reklamodawcom dotarcie do szerokiego grona odbiorców w zarówno dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach. Unikalnym aspektem działalności firmy jest koordynacja kampanii reklamowych „od A do Z”, która obejmuje wszystkie etapy – od planowania przez wynajem nośników, aż po raportowanie efektów. ZnajdźReklamę.pl wyróżnia się także obietnicą ekologicznej odpowiedzialności, sadząc drzewa za każdą przeprowadzoną kampanię, co pozytywnie wpływa na wizerunek marki jako przyjaznej dla środowiska. Specjaliści firmy kładą również nacisk na wszechstronność, oferując różnorodne formy reklamy, w tym billboardy, citylighty, murale, oraz kampanie w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach. Dzięki innowacyjnemu systemowi, klienci mogą szybko uzyskać szczegółowe informacje o dostępnych nośnikach oraz przewidywanym zasięgu kampanii, co znacząco usprawnia proces podejmowania decyzji. ZnajdźReklamę.pl jest partnerem dla wielu branż, w tym dla dużych sieci handlowych, lokalnych przedsiębiorstw oraz organizacji politycznych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Znajdźreklamę.pl osiągnęła 13 145 198 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 133 850 zł. Pozostałe przychody to 11 348 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 149 776 zł.
Zysk netto wyniósł 984 074 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 943 640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 145 198 zł w 2023 roku.
• 9 994 802 zł w 2022 roku.
• 5 460 734 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 129 683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 984 074 zł w 2023 roku.
• 319 353 zł w 2022 roku.
• 278 398 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Znajdźreklamę.pl wynosi 981 tys. zł.
EBITDA Znajdźreklamę.pl wynosi 981 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Znajdźreklamę.pl wynosi 14 295 670 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 595 907 zł a 32 862 996 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 024 955 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 295 670 zł w 2023 roku.
• 8 798 462 zł w 2022 roku.
• 5 557 602 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Znajdźreklamę.pl wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 259 982
zł.
Koszty operacyjne Znajdźreklamę.pl wyniosły 12 153 024
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
337 248 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 259 982 zł w 2023 roku
• 1 578 450 zł w 2022 roku
• 703 084 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2023 roku
•
17% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Znajdźreklamę.pl wyniosła 3 211 029 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 211 029 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 211 027 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 127 874 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 083 153 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 461 143 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 211 029 zł w 2023 roku.
• 2 302 410 zł w 2022 roku.
• 1 595 749 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Znajdźreklamę.pl wyniosły 1 083 153 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 211 029 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 180 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 083 153 zł w 2023 roku
• 1 158 611 zł w 2022 roku
• 524 388 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
• 33% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Znajdźreklamę.pl wykazała przychody na poziomie 13 145 198 zł.
Organizacja zarobiła 991 672 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7598 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 984 074 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5307 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7598 zł w 2023 roku
• 124 125 zł w 2022 roku
• 35 206 zł w 2021 roku
Organizacja Znajdźreklamę.pl wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 4%.