PRO LOKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000474116
NIP
7010392560
REGON
146847335

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
12 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
381 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-8 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
254 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PROSTA, 70
Kod pocztowy
00-838
Rejestracja
2013-08-22
Rozpoczęcie działalności
2013-08-22
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
u.chim@pro-loko.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU DWUOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU ORAZ JEDNEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Opis
PRO LOKO to agencja specjalizująca się w lokowaniu produktów oraz tworzeniu brandedcontent, która skupia się na integracji strategii marketingowych w ramach content & influence marketing. Została założona przez Urszulę Chim-Parol, która posiada 15-letnie doświadczenie w dziedzinie lokowania produktów i niestandardowej reklamy. PRO LOKO łączy współpracę z influencerami i gwiazdami, co pozwala na efektywne dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Agencja angażuje się w realizację projektów w telewizji, filmach oraz programach, gdzie w atrakcyjny sposób promuje produkty swoich klientów. W ofercie znajdują się również specjalne wydarzenia i warsztaty, które przyciągają uwagę i angażują uczestników, tworząc wartościową interakcję z marką. Agencja odnosi sukcesy w realizacji kampanii, co potwierdzają współprace z uznanymi osobami na rynku, takimi jak Dorota Szelągowska i Magdalena Gessler, które pełnią rolę ambasadorów rożnych marek. Działania PRO LOKO charakteryzują się przemyślaną strategią oraz dbałością o estetykę treści, co wyróżnia je na tle konkurencji.
W skrócie
  • Lokowanie produktów w mediach (seriale, filmy, programy).
  • Współpraca z influencerami i celebrytami.
  • Tworzenie specjalnych projektów i branded content.
  • Organizacja warsztatów i wydarzeń specjalnych.
  • Zrealizowane kampanie dla znanych marek.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pro loko osiągnęła 380 703 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 380 703 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 388 982 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 8280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -82 520 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 380 703 zł w 2023 roku.
• 594 332 zł w 2022 roku.
• 606 209 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1569 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8280 zł w 2023 roku.
• 3463 zł w 2022 roku.
• 3524 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Pro loko wynosi 253 802 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 951 757 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -56 764 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 253 802 zł w 2023 roku.
• 410 073 zł w 2022 roku.
• 418 234 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pro loko wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Pro loko wyniosła 12 124 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 73 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 12 051 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 124 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -19 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -14 179 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 124 zł w 2023 roku.
• 160 122 zł w 2022 roku.
• 37 066 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -68%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Pro loko wyniosły 31 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 124 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 260%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9616 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 548 zł w 2023 roku
• 171 267 zł w 2022 roku
• 51 674 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 260% w 2023 roku
• 107% w 2022 roku
• 139% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pro loko wykazała przychody na poziomie 380 703 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -8280 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pro loko wykazała zysk netto większy niż 33% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Chim Urszula posiada 420 udziałów, które stanowią 70% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Fajks Dominika posiada 180 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 05.09.2018 jest Chim Parol Urszula kontrolujący 70% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 26.04.2017 do 05.09.2018 była Chim Parol Urszula kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.11.2015 do 26.04.2017:
• Chim Parol Urszula (50% udziałów)
• Brand New Heaven (50% udziałów)