UNION REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000461409
NIP
5862282737
REGON
221878421

Podsumowanie

aktywa
11 tys.
przychód
295 tys.
zysk
-52 tys.
wartość firmy
197 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
RUMIA
Adres
UL. GRUNWALDZKA, 35
Kod pocztowy
84-230
Rejestracja
2013-05-08
Rozpoczęcie działalności
2013-05-08
Kapitał zakładowy
15000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
unionreklama.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Union reklama osiągnęła 295 350 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 295 350 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 347 591 zł.
Strata netto wyniosła 52 241 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -75 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 295 350 zł w 2023 roku.
• 522 190 zł w 2022 roku.
• 738 650 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -52 241 zł w 2023 roku.
• -90 577 zł w 2022 roku.
• -31 229 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Union reklama wynosi 196 900 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 738 375 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -61 077 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 196 900 zł w 2023 roku.
• 348 127 zł w 2022 roku.
• 492 434 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Union reklama wyniosła 11 238 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 238 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 238 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -162 165 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 173 403 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -16 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 238 zł w 2023 roku.
• 50 423 zł w 2022 roku.
• 142 109 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -465%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -69.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Union reklama wyniosły 173 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 238 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,543%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24 089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 173 403 zł w 2023 roku
• 160 346 zł w 2022 roku
• 161 456 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 252.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1543% w 2023 roku
• 318% w 2022 roku
• 114% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Union reklama wykazała przychody na poziomie 295 350 zł.
Organizacja zarobiła -52 241 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -52 241 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Union reklama wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Flex Reklame As posiada 96 udziałów, które stanowią 96% firmy.
Największym udziałowcem od 20.09.2019 jest Flex Reklame As kontrolujący 96% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.05.2013 do 20.09.2019 był Union Investors kontrolując 96% udziałów.