CMS Reklama to dynamicznie rozwijająca się firma w branży reklamy zewnętrznej, zkorzeniami sięgającymi 2001 roku. Pomimo relatywnie młodego stażu pod obecną nazwą, przedsiębiorstwo wywodzi się z jednej z największych drukarni wielkoformatowych w Małopolsce. Specjalizują się w szerokim zakresie usług reklamowych, oferując wszystko od wydruków wielkoformatowych, przez montaż reklam, banery, siatki MESH, litery przestrzenne, kasetony, pylony, po tablice informacyjne i reklamowe. Firma stosuje jedne z najnowocześniejszych maszyn dostępnych na rynku europejskim, co gwarantuje wysoką jakość oraz precyzję wykonania. CMS Reklama zajmuje się również sublimacją, poligrafią, oklejaniem witryn, tapet, ścian oraz samochodów. Obsługują również konferencje i eventy, oferując pełen zakres usług związanych z brandingiem, na przykład dla tak prestiżowych wydarzeń jak ŚDM, EXPO w Krakowie czy Torwar. Dzięki szerokiemu zakresowi produktów i usług, firma jest w stanie zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających klientów.
W skrócie
Reklama zewnętrzna
Wydruki wielkoformatowe, sublimacja, poligrafia
Montaż reklam, banery, siatki, kasetony, pylony
Oklejanie witryn, tapet, ścian, samochodów
Obsługa konferencji i eventów, branding
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cms reklama osiągnęła 333 042 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 326 183 zł. Pozostałe przychody to 6859 zł.
Całkowite koszty wyniosły 352 721 zł.
Strata netto wyniosła 26 538 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 55 507 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 333 042 zł w 2023 roku.
• 412 271 zł w 2022 roku.
• 475 837 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4423 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -26 538 zł w 2023 roku.
• -11 805 zł w 2022 roku.
• -21 214 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cms reklama wynosi 222 028 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 832 605 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 222 028 zł w 2023 roku.
• 274 848 zł w 2022 roku.
• 317 224 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cms reklama wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cms reklama wyniosła 46 789 zł.
a
ktywa obrotowe to 46 789 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 46 789 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -44 568 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 91 357 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 46 789 zł w 2023 roku.
• 32 921 zł w 2022 roku.
• 47 441 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cms reklama wyniosły 91 357 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 46 789 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 195%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 91 357 zł w 2023 roku
• 50 951 zł w 2022 roku
• 53 666 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 195% w 2023 roku
• 155% w 2022 roku
• 113% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cms reklama wykazała przychody na poziomie 333 042 zł.
Organizacja zarobiła -26 538 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -26 538 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku