MARKETINGCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000708193
NIP
1132957675
REGON
368955001

Podsumowanie

aktywa
166 tys.
przychód
263 tys.
zysk
-7 tys.
wartość firmy
231 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA STANÓW ZJEDNOCZONYCH, 16
Kod pocztowy
03-965
Rejestracja
2017-12-11
Rozpoczęcie działalności
2017-12-11
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.marketingcom.pl
Email
zbiolsz1@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketingcom osiągnęła 263 422 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 263 422 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 270 724 zł.
Strata netto wyniosła 7302 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 43 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 263 422 zł w 2023 roku.
• 396 796 zł w 2022 roku.
• 622 490 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1217 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7302 zł w 2023 roku.
• -51 913 zł w 2022 roku.
• -138 434 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketingcom wynosi 230 821 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 658 555 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 38 470 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 230 821 zł w 2023 roku.
• 319 737 zł w 2022 roku.
• 509 134 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketingcom wyniosła 158 836 zł.
a
ktywa obrotowe to 158 836 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 166 138 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 73 608 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 92 530 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 166 138 zł w 2023 roku.
• 89 877 zł w 2022 roku.
• 173 887 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketingcom wyniosły 92 530 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 166 138 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 92 530 zł w 2023 roku
• 16 269 zł w 2022 roku
• 48 366 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketingcom wykazała przychody na poziomie 263 422 zł.
Organizacja zarobiła -7302 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7302 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Marketingcom wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Klukowski Jacek posiada 20 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
Kawecki Michał posiada 10 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największym udziałowcem od 17.06.2024 jest Klukowski Jacek kontrolujący 67% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.12.2017 do 17.06.2024:
• Olszewski Zbigniew (33% udziałów)
• Klukowski Jacek (33% udziałów)
• Pawicki Paweł (33% udziałów)