Projektowanie materiałów reklamowych i identyfikacji wizualnej
Realizacja kampanii POS i druku
Współpraca z klientami z różnych branż
Agencja Reklamowa Fresh Studio, z siedzibami w Poznaniu i Warszawie, to dynamiczny zespół młodych i ambitnych profesjonalistów, którzy z pasją zajmują się kreowaniem wizerunku firm oraz produktów. Od lat specjalizują się w planowaniu i tworzeniu kompleksowych strategii marketingowych, dostosowanych do potrzeb różnych branż. W ofercie agencji znajdują się m.in. produkcja filmów korporacyjnych oraz spotów reklamowych, które mają na celu skuteczne promowanie marek. Fresh Studio wyróżnia się twórczym podejściem i zdolnością do podejmowania różnorodnych wyzwań, co owocuje satysfakcją klientów i coraz większym zainteresowaniem ich ofertą. Dzięki efektywnej współpracy ze swoimi klientami, agencja nieustannie rozwija swoje portfolio, dostarczając różnorodne materiały reklamowe, w tym identyfikacje wizualne, kampanie POS oraz video.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fresh studio osiągnęła 472 349 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 472 345 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 621 780 zł.
Strata netto wyniosła 149 435 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -21 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 472 349 zł w 2023 roku.
• 571 802 zł w 2022 roku.
• 599 703 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -149 435 zł w 2023 roku.
• -64 387 zł w 2022 roku.
• -4175 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fresh studio wynosi -144 tys. zł.
EBITDA Fresh studio wynosi -143 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
13 344 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -143 704 zł w
2023 roku.
• -61 576 zł w
2022 roku.
• -882 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
15 135 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -143 292 zł w
2023 roku.
• -59 926 zł w
2022 roku.
• 768 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fresh studio wynosi 314 899 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 180 871 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -42 851 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 314 899 zł w 2023 roku.
• 447 785 zł w 2022 roku.
• 514 676 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fresh studio wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 130 340
zł.
Koszty operacyjne Fresh studio wyniosły 616 050
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8798 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 130 340 zł w 2023 roku
• 71 464 zł w 2022 roku
• 67 905 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fresh studio wyniosła 144 043 zł.
a
ktywa obrotowe to 144 043 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 144 043 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -60 656 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 204 699 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -49 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 144 043 zł w 2023 roku.
• 171 786 zł w 2022 roku.
• 253 672 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -104%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 246%.
Marża operacyjna wyniosła -30%.
Marża netto wyniosła -32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fresh studio wyniosły 204 699 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 144 043 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 142%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 204 699 zł w 2023 roku
• 83 008 zł w 2022 roku
• 100 507 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 142% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fresh studio wykazała przychody na poziomie 472 349 zł.