VISIBILITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000957050NIP
5223220095REGON
521352371
Podsumowanie
aktywa
839 tys.
przychód
487 tys.
zysk
-125 tys.
wartość firmy
325 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC BANKOWY, 2
Kod pocztowy
00-095
Rejestracja
2022-02-25
Rozpoczęcie działalności
2022-02-25
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://www.visibility.pl
Email
biuro@visibility.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
VISIBILITY to profesjonalna agencja marketingu online, która działa na rynkumiędzynarodowym, z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze e-marketingu. Specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań marketingowych, które mają na celu zwiększenie przychodów oraz poprawę wizerunku klientów w sieci. Agencja wykorzystuje różnorodne kanały performance marketingowe, takie jak pozycjonowanie SEO, reklamy na LinkedIn i Facebooku, content marketing oraz analizy rynkowe, aby optymalizować wydatki marketingowe dla swoich klientów, przekształcając je w inwestycje przynoszące zyski. Dodatkowo, VISIBILITY przeprowadza szczegółowe analizy konkurencji oraz otoczenia rynkowego, co pozwala na dostosowanie strategii do specyficznych potrzeb i oczekiwań poszczególnych branż, takich jak bankowość, finanse czy deweloperka. Misją agencji jest wspieranie firm w osiąganiu rentowności i przewagi konkurencyjnej, co czyni ją godnym zaufania partnerem w zakresie marketingu online.
W skrócie
Pozycjonowanie stron internetowych SEO
Reklama w LinkedIn i Facebooku
Content marketing i artykuły sponsorowane
Analizy konkurencji i rynku
Specjalizacja w branżach bankowej, finansowej i deweloperskiej
Organizacja Visibility osiągnęła 487 427 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 487 426 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 612 871 zł.
Strata netto wyniosła 125 445 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 243 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 487 427 zł w 2023 roku.
• 689 102 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -62 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -125 445 zł w 2023 roku.
• -11 110 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visibility wynosi 324 952 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 218 568 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 162 476 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 324 952 zł w 2023 roku.
• 466 069 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Visibility wyniosła 839 236 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 45 171 zł.
a
ktywa obrotowe to 794 065 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 839 236 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -116 555 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 955 791 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 419 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 839 236 zł w 2023 roku.
• 716 553 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Visibility wyniosły 955 791 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 839 236 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 477 895 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 955 791 zł w 2023 roku
• 707 663 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2023 roku
• 99% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Visibility wykazała przychody na poziomie 487 427 zł.
Organizacja zarobiła -125 445 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -125 445 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1946 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku