"REKLAMA WIELKOPOLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000204793
NIP
7792227905
REGON
634575161

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
680 tys.
zysk
-11 tys.
wartość firmy
509 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO, 22
Kod pocztowy
70-314
Rejestracja
2004-04-27
Rozpoczęcie działalności
2004-04-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1.DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, Z ZASTRZEŻENIEM UST.2 2.DO ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY USŁUG W ZAKRESIE PRZEDMIOTU DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI DO WYSOKOŚCI 200.000 PLN (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH) NETTO LUB DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W INNYCH SPRAWACH DO WYSOKOŚCI 50.000 PLN ( PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) NETTO UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 3.DOKONYWANIE PRZEZ ZARZĄD CZYNNOŚCI W ZAKRESIE ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI DWUKROTNIE PRZEWYŻSZAJĄCEJ WYSOKOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO NIE WYMAGA ZGODY ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "reklama wielkopolska" osiągnęła 679 516 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 677 856 zł. Pozostałe przychody to 1661 zł.
Całkowite koszty wyniosły 689 327 zł.
Strata netto wyniosła 11 471 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -25 942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 679 516 zł w 2022 roku.
• 1 041 873 zł w 2021 roku.
• 731 508 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 15 686 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 471 zł w 2022 roku.
• 62 189 zł w 2021 roku.
• -47 433 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "reklama wielkopolska" wynosi 508 663 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 698 791 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -6164 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 508 663 zł w 2022 roku.
• 1 007 594 zł w 2021 roku.
• 505 286 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "reklama wielkopolska" wyniosła 1 279 965 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 279 965 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 279 965 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 74 203 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 205 762 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 279 965 zł w 2022 roku.
• 1 295 606 zł w 2021 roku.
• 1 311 507 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "reklama wielkopolska" wyniosły 1 205 762 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 279 965 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -30 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 205 762 zł w 2022 roku
• 1 209 931 zł w 2021 roku
• 1 288 022 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 98% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "reklama wielkopolska" wykazała przychody na poziomie 679 516 zł.
Organizacja zarobiła -5272 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6199 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 471 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -118% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6199 zł w 2022 roku
• 3823 zł w 2021 roku
• 7744 zł w 2020 roku

Organizacja "reklama wielkopolska" wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

B.p. Media posiada 66 udziałów, które stanowią 66% firmy.
Walkowiak Mariusz posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.