SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKLADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA O9ŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: 1. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA 100000 (STU TYSIĘCY ZŁOTYCH) - JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU LUB DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE BĄDŹ JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM; 2. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 100000 ZŁ (STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) ORAZ W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Vip agencja reklamy osiągnęła 597 838 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 597 838 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 665 896 zł.
Strata netto wyniosła 68 058 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 60 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 597 838 zł w 2023 roku.
• 636 823 zł w 2022 roku.
• 727 449 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -68 058 zł w 2023 roku.
• -49 714 zł w 2022 roku.
• 105 059 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Vip agencja reklamy wynosi -61 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
8404 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -60 697 zł w
2023 roku.
• -49 665 zł w
2022 roku.
• 114 475 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vip agencja reklamy wynosi 398 558 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 494 594 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 456 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 398 558 zł w 2023 roku.
• 424 549 zł w 2022 roku.
• 913 288 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Vip agencja reklamy wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 210 962
zł.
Koszty operacyjne Vip agencja reklamy wyniosły 658 534
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
12 375 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 210 962 zł w 2023 roku
• 196 098 zł w 2022 roku
• 124 145 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
•
20% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Vip agencja reklamy wyniosła 42 987 zł.
a
ktywa obrotowe to 42 987 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 42 987 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -106 990 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 149 977 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 42 987 zł w 2023 roku.
• 80 521 zł w 2022 roku.
• 157 098 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -158%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła -10%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 225.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Vip agencja reklamy wyniosły 149 977 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 42 987 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 349%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 149 977 zł w 2023 roku
• 119 452 zł w 2022 roku
• 146 316 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 349% w 2023 roku
• 148% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Vip agencja reklamy wykazała przychody na poziomie 597 838 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 7189 zł w 2021 roku