DME Brand to agencja marketingowa specjalizująca się w digital marketingu orazwsparciu dla sektora eCommerce. Zespół firmy dysponuje ponad 15-letnim doświadczeniem, które zdobyli podczas pracy z największymi wydawcami oraz w agencjach interaktywnych zarówno w Polsce, jak i w krajach CEE. Agencja DME Brand skupia się na tworzeniu i wdrażaniu strategii dostosowanych do wizji każdego klienta, co pozwala na efektywne rozwijanie marek na rynku. Ich oferta obejmuje szeroki zakres usług, takich jak kampanie Google Ads, reklamy na Facebooku i Instagramie, rozwój cross-border eCommerce oraz wdrożenia narzędzi analitycznych, jak Google Analytics 4. DME Brand z powodzeniem realizuje kampanie, które przynoszą wymierne rezultaty, koncentrując się na kreowaniu efektywnych strategii marketingowych oraz zwiększaniu sprzedaży. Dzięki wielu zrealizowanym projektom oraz partnerskiej współpracy z klientami, agencja zdobyła liczne zaufanie w branży marketingowej. Korzystając z pasji i wiedzy swojego zespołu, DME Brand stawia na rozwój w tandemie z klientami, co owocuje wspólnym sukcesem.
W skrócie
Specjalizacja w digital marketingu i eCommerce
Prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads
Oferowanie rozwiązań w obszarze cross-border eCommerce
Wdrażanie narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics 4
Strategie zwiększające sprzedaż dla firm B2B i B2C
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Dme brand osiągnęła 666 726 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 666 555 zł. Pozostałe przychody to 170 zł.
Całkowite koszty wyniosły 646 531 zł.
Zysk netto wyniósł 20 024 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 222 242 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 666 726 zł w 2022 roku.
• 713 832 zł w 2021 roku.
• 446 545 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 20 024 zł w 2022 roku.
• 18 220 zł w 2021 roku.
• 7142 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Dme brand wynosi 22 tys. zł.
EBITDA Dme brand wynosi 22 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
7421 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 22 263 zł w
2022 roku.
• 21 057 zł w
2021 roku.
• 8178 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
7421 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 22 263 zł w
2022 roku.
• 21 057 zł w
2021 roku.
• 8178 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dme brand wynosi 562 370 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
37 789 zł a 1 666 814 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 187 457 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 562 370 zł w 2022 roku.
• 571 538 zł w 2021 roku.
• 335 371 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dme brand wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dme brand wyniosła 77 603 zł.
a
ktywa obrotowe to 77 603 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 77 603 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 50 386 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 217 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 868 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 77 603 zł w 2022 roku.
• 52 373 zł w 2021 roku.
• 56 375 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dme brand wyniosły 27 217 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 77 603 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9072 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 217 zł w 2022 roku
• 22 012 zł w 2021 roku
• 44 233 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
• 78% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dme brand wykazała przychody na poziomie 666 726 zł.
Organizacja zarobiła 22 412 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2388 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 20 024 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 796 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2388 zł w 2022 roku
• 2269 zł w 2021 roku
• 1036 zł w 2020 roku