SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU - SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Centralna agencja reklamowa osiągnęła 638 447 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 638 428 zł. Pozostałe przychody to 19 zł.
Całkowite koszty wyniosły 864 340 zł.
Strata netto wyniosła 225 912 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -117 471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 638 447 zł w 2023 roku.
• 830 238 zł w 2022 roku.
• 1 378 989 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -225 912 zł w 2023 roku.
• -249 115 zł w 2022 roku.
• -156 696 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centralna agencja reklamowa wynosi -13 tys. zł.
EBITDA Centralna agencja reklamowa wynosi -13 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
46 734 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -13 372 zł w
2023 roku.
• -45 967 zł w
2022 roku.
• 31 692 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
45 552 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -13 372 zł w
2023 roku.
• -45 132 zł w
2022 roku.
• 33 243 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centralna agencja reklamowa wynosi 425 632 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 596 118 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -78 314 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 425 632 zł w 2023 roku.
• 553 492 zł w 2022 roku.
• 919 326 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centralna agencja reklamowa wynosi 1,40%. To oznacza, że firma ma szansę 1,40% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,40% w 2023 roku.
• 1,71% w 2022 roku.
• 1,38% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 229 376
zł.
Koszty operacyjne Centralna agencja reklamowa wyniosły 651 800
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-24 929 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 229 376 zł w 2023 roku
• 270 427 zł w 2022 roku
• 408 801 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2023 roku
•
31% w 2022 roku
•
30% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centralna agencja reklamowa wyniosła 2 623 627 zł.
a
ktywa trwałe to 2 536 067 zł.
a
ktywa obrotowe to 87 559 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 623 627 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 182 960 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 806 587 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -50 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 623 627 zł w 2023 roku.
• 2 652 179 zł w 2022 roku.
• 2 653 328 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centralna agencja reklamowa wyniosły 4 806 587 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 623 627 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 183%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 190 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 806 587 zł w 2023 roku
• 4 609 228 zł w 2022 roku
• 4 361 262 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 183% w 2023 roku
• 174% w 2022 roku
• 164% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centralna agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 638 447 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku