SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI ORAZ MAJĄCYM PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTOWANY JEST PRZEZ PANA ŁUKASZA WYLĘGA, PREZESA ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA, UPRAWNIONEGO DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI.
Organizacja Media outdoor osiągnęła 1 384 124 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 384 124 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 499 770 zł.
Strata netto wyniosła 115 646 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -148 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 384 124 zł w 2021 roku.
• 1 215 000 zł w 2020 roku.
• 1 962 742 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 358 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -115 646 zł w 2021 roku.
• -1 012 427 zł w 2020 roku.
• -1 772 572 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media outdoor wynosi -116 tys. zł.
EBITDA Media outdoor wynosi 278 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
358 499 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -115 646 zł w
2021 roku.
• -1 012 427 zł w
2020 roku.
• -1 772 572 zł w
2019 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
162 472 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 277 506 zł w
2021 roku.
• -188 985 zł w
2020 roku.
• -651 073 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media outdoor wynosi 2 386 209 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 805 118 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -864 630 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 386 209 zł w 2021 roku.
• 2 312 124 zł w 2020 roku.
• 3 387 882 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media outdoor wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,196% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,19% w 2020 roku.
• 0,21% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2079
zł.
Koszty operacyjne Media outdoor wyniosły 1 499 770
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
174 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2079 zł w 2021 roku
• 4351 zł w 2020 roku
• 13 032 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media outdoor wyniosła 2 442 985 zł.
a
ktywa trwałe to 548 115 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 889 870 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 442 985 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 951 280 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 491 706 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -940 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 442 985 zł w 2021 roku.
• 2 146 315 zł w 2020 roku.
• 2 899 744 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media outdoor wyniosły 491 706 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 442 985 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 80 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 491 706 zł w 2021 roku
• 143 484 zł w 2020 roku
• 127 227 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2021 roku
• 7% w 2020 roku
• 4% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media outdoor wykazała przychody na poziomie 1 384 124 zł.
Organizacja zarobiła -115 646 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -115 646 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku