SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SPÓŁKA HEADZ MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZI: SYLWIA WYLĘGA - PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Headz marketing osiągnęła 64 465 157 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 022 713 zł. Pozostałe przychody to 39 442 444 zł.
Całkowite koszty wyniosły -14 431 013 zł.
Zysk netto wyniósł 39 453 726 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 41 522 413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 465 157 zł w 2018 roku.
• 22 942 744 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 456 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 453 726 zł w 2018 roku.
• 7 996 741 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Headz marketing wynosi 3,51 mln zł.
EBITDA Headz marketing wynosi 3,58 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
4 976 938 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 513 327 zł w
2018 roku.
• 8 490 265 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
4 917 929 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 578 614 zł w
2018 roku.
• 8 496 544 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Headz marketing wynosi 241 768 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
40 977 150 zł a 552 352 167 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 175 646 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 241 768 826 zł w 2018 roku.
• 66 122 506 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Headz marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 681 405
zł.
Koszty operacyjne Headz marketing wyniosły 21 509 385
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-11 506 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 681 405 zł w 2018 roku
• 692 911 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2018 roku
•
5% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Headz marketing wyniosła 60 613 315 zł.
a
ktywa trwałe to 45 929 394 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 683 921 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 613 315 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 636 200 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 977 115 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 370 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 613 315 zł w 2018 roku.
• 30 243 170 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 61%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Headz marketing wyniosły 5 977 115 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 613 315 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 854 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 977 115 zł w 2018 roku
• 5 122 667 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2018 roku
• 17% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Headz marketing wykazała przychody na poziomie 64 465 157 zł.
Organizacja zarobiła 39 453 726 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 453 726 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku