SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z KILKU CZŁONKÓW, TO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Oferowanie kompletnych rozwiązań dla targów i eventów
Możliwość dostosowania projektów do indywidualnych potrzeb klienta
Usługi montażu i obsługi po sprzedaży
Szeroki asortyment produktów, w tym ścianki, roll-upy i zabudowy targowe
Adsystem to firma zajmująca się produkcją i dostarczaniem systemów wystawienniczych z siedzibą we Wrocławiu. Od lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań reklamowych, które znajdują zastosowanie zarówno na targach branżowych, jak i podczas różnorodnych eventów marketingowych. Adsystem oferuje szeroki asortyment produktów, w tym roll-upy, standy, ścianki reklamowe oraz modularne zabudowy targowe. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz nowoczesnemu parkowi maszynowemu, firma jest w stanie dostosować się do indywidualnych potrzeb klientów, oferując również usługi montażu oraz wynajmu swoich produktów. Adsystem wyróżnia się na tle konkurencji poprzez oferowanie wysokiej jakości i elegancki design swoich rozwiązań, co pozwala klientom efektywnie wyróżniać się w tłumie na różnego rodzaju wydarzeniach. W 2021 roku powstała nowa siedziba firmy, co dodatkowo podkreśla jej dynamiczny rozwój na rynku. Dzięki umowie o współpracy z wieloma klientami, takimi jak DHL i Zielona Budka, Adsystem zyskał reputację solidnego partnera, który terminowo i profesjonalnie realizuje zamówienia. Zróżnicowana oferta oraz elastyczność w podejściu do każdego projektu czynią z Adsystem lidera w dziedzinie systemów wystawienniczych w Polsce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adsystem osiągnęła 61 697 198 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 121 156 zł. Pozostałe przychody to 576 042 zł.
Całkowite koszty wyniosły 56 780 784 zł.
Zysk netto wyniósł 4 340 373 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 807 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 697 198 zł w 2023 roku.
• 51 641 745 zł w 2022 roku.
• 29 683 701 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -181 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 340 373 zł w 2023 roku.
• 5 479 316 zł w 2022 roku.
• 4 364 715 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Adsystem wynosi 5,22 mln zł.
EBITDA Adsystem wynosi 6,01 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
273 168 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 5 219 992 zł w
2023 roku.
• 6 483 858 zł w
2022 roku.
• 4 724 110 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
167 898 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 6 005 211 zł w
2023 roku.
• 7 363 866 zł w
2022 roku.
• 5 582 394 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adsystem wynosi 85 711 598 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
27 218 642 zł a 154 242 995 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 708 294 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 85 711 598 zł w 2023 roku.
• 80 304 706 zł w 2022 roku.
• 57 098 119 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adsystem wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 11 809 246
zł.
Koszty operacyjne Adsystem wyniosły 55 901 165
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 795 899 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 11 809 246 zł w 2023 roku
• 7 239 891 zł w 2022 roku
• 3 529 037 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adsystem wyniosła 44 904 317 zł.
a
ktywa trwałe to 16 718 609 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 185 709 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 904 317 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 36 291 523 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 612 794 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 615 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 904 317 zł w 2023 roku.
• 44 255 237 zł w 2022 roku.
• 36 311 405 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adsystem wyniosły 8 612 794 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 904 317 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 754 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 612 794 zł w 2023 roku
• 12 309 086 zł w 2022 roku
• 9 844 570 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 28% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adsystem wykazała przychody na poziomie 61 697 198 zł.
Organizacja zarobiła 5 172 148 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 831 775 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 340 373 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -75 854 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 831 775 zł w 2023 roku
• 684 400 zł w 2022 roku
• 460 646 zł w 2021 roku