METRO ADVERTISING to firma specjalizująca się w tworzeniu zindywidualizowanychstrategii marketingowych dedykowanych branży handlowej. Z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, firma obsługuje klientów zarówno w Polsce, jak i w 27 innych krajach, w tym Niemczech i wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Ich oferta obejmuje produkcję i dystrybucję materiałów reklamowych oraz wsparcie w zakresie planowania i zakupu kampanii reklamowych, co pozwala klientom osiągać zamierzone cele marketingowe. METRO ADVERTISING wyróżnia się elastycznym podejściem do każdego projektu i zdolnością do dostosowywania rozwiązań do specyficznych potrzeb współczesnego rynku. Organizacja koncentruje się na budowaniu długotrwałych relacji między swoimi klientami a ich klientami końcowymi, dbając o skuteczność przekazu reklamowego, co stawia ją w czołówce branży komunikacji reklamowej. Posiadają silny zespół ekspertów, którzy ciągle doskonalą swoje umiejętności, co przekłada się na innowacyjne podejście w sektorze reklamy.
W skrócie
Specjalizacja w komunikacji reklamowej dla branży handlowej.
Usługi produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych.
Planowanie i zakup kampanii advertisingowych offline i online.
Obsługa klientów w 28 krajach, w tym Polsce i Niemczech.
Dostosowywanie strategii do indywidualnych potrzeb klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Metro advertising osiągnęła 63 478 909 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 62 748 851 zł. Pozostałe przychody to 730 057 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 185 047 zł.
Zysk netto wyniósł 563 804 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4 573 742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 63 478 909 zł w 2023 roku.
• 88 731 114 zł w 2022 roku.
• 72 931 074 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -121 821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 563 804 zł w 2023 roku.
• 2 227 519 zł w 2022 roku.
• 2 582 966 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metro advertising wynosi 60 842 850 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 638 041 zł a 158 697 272 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 115 209 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 60 842 850 zł w 2023 roku.
• 83 909 662 zł w 2022 roku.
• 73 127 447 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Metro advertising wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Metro advertising wyniosła 26 668 674 zł.
a
ktywa trwałe to 534 734 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 133 939 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 26 668 674 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 691 149 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 977 525 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 595 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 26 668 674 zł w 2023 roku.
• 28 572 192 zł w 2022 roku.
• 22 481 283 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Metro advertising wyniosły 4 977 525 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 26 668 674 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -299 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 977 525 zł w 2023 roku
• 7 444 847 zł w 2022 roku
• 3 581 457 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Metro advertising wykazała przychody na poziomie 63 478 909 zł.
Organizacja zarobiła 729 364 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 165 560 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 563 804 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -21 054 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 165 560 zł w 2023 roku
• 562 427 zł w 2022 roku
• 631 153 zł w 2021 roku