SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO
Cityboard Media to wiodąca firma na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, któraoferuje kompleksowe usługi w zakresie wynajmu billboardów w 69 miastach. Ich platforma online umożliwia szybkie i proste zakupy nośników reklamowych, co znacząco uproszcza proces planowania kampanii reklamowej. Klienci mają możliwość wyboru billboardów w różnych lokalizacjach, dostosowania kreacji reklamowych oraz realizacji płatności w zaledwie trzech krokach. Cityboard Media wyróżnia się potężną siecią reklamową składającą się z tysięcy billboardów, które są starannie ulokowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, co zapewnia wysoki zasięg i efektywność kampanii. Firma obsługuje różne grupy klientów, zarówno biznesowych, jak i indywidualnych, realizując zróżnicowane kampanie reklamowe, informacyjne i wizerunkowe. Dzięki swojemu doświadczeniu, Cityboard Media stało się synonimem wysokiej jakości usług reklamowych, co potwierdzają liczne pozytywne opinie klientów, którzy doceniają efektywność takich rozwiązań.
W skrócie
Wynajem billboardów w 69 miastach Polski
Platforma online do szybkiego zakupu nośników reklamowych
Obsługa kampanii reklamowych dla firm oraz klientów indywidualnych
Tworzenie kreacji reklamowych dla klientów
Duża sieć billboardów w strategicznych lokalizacjach
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cityboard media osiągnęła 72 294 484 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 166 604 zł. Pozostałe przychody to 127 881 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 266 485 zł.
Zysk netto wyniósł 9 900 118 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 777 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 294 484 zł w 2023 roku.
• 60 019 714 zł w 2022 roku.
• 55 369 444 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 146 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9 900 118 zł w 2023 roku.
• 5 049 057 zł w 2022 roku.
• 6 045 687 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cityboard media wynosi 103 661 600 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 864 804 zł a 180 736 211 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 079 863 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 103 661 600 zł w 2023 roku.
• 68 649 085 zł w 2022 roku.
• 65 748 633 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cityboard media wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,289% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cityboard media wyniosła 39 048 500 zł.
a
ktywa trwałe to 9 055 156 zł.
a
ktywa obrotowe to 29 993 344 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 39 048 500 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 153 072 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 895 428 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 288 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 39 048 500 zł w 2023 roku.
• 29 527 263 zł w 2022 roku.
• 28 921 066 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cityboard media wyniosły 17 895 428 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 39 048 500 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 943 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 895 428 zł w 2023 roku
• 18 274 310 zł w 2022 roku
• 22 717 169 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cityboard media wykazała przychody na poziomie 72 294 484 zł.
Organizacja zarobiła 12 115 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 215 678 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9 900 118 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 333 131 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 215 678 zł w 2023 roku
• 1 282 351 zł w 2022 roku
• 953 707 zł w 2021 roku