Clear Channel Poland to polski oddział międzynarodowego lidera reklamy zewnętrznej,Clear Channel Outdoor, który funkcjonuje w 22 krajach na trzech kontynentach. Firma oferuje szeroki zakres nośników reklamowych w formatach klasycznych oraz digitalnych, w tym nowoczesne rozwiązania typu DOOH (Digital Out Of Home). Główne produkty obejmują totemy, citylighty, backlighty oraz pakiety dedykowane, które umożliwiają skuteczną kampanię w przestrzeni publicznej. Clear Channel Poland wprowadza również innowacyjne narzędzie RADAR®, które wspiera planowanie kampanii reklamowych przy użyciu analizy danych o zasięgu i efektywności. Organizacja wdraża kompleksowe strategie nawigacji klienta using mobile D(OOH) oraz współpracuje z partnerami takimi jak Shell, aby rozwijać ofertę nośników. W ostatnich latach firma zdobyła uznanie za swoje osiągnięcia, w tym prestiżowy certyfikat DOOHx, co potwierdza jakość i profesjonalizm usług świadczonych przez Clear Channel Poland. Misją firmy jest dostarczanie efektywnych rozwiązań reklamowych, które wspierają klientów w dotarciu do swojej grupy docelowej.
W skrócie
Lider rynku reklamy zewnętrznej w Polsce.
Oferuje nośniki OOH oraz DOOH.
Wprowadza nowoczesne narzędzia do planowania kampanii reklamowych.
Współpraca z eminentnymi markami, m.in. Shell.
Posiada certyfikat DOOHx dla doskonałości w branży.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Clear channel poland osiągnęła 72 603 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 553 000 zł. Pozostałe przychody to 50 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 72 469 000 zł.
Zysk netto wyniósł 84 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 044 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 603 000 zł w 2023 roku.
• 58 902 000 zł w 2022 roku.
• 48 237 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 247 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 84 000 zł w 2023 roku.
• 251 000 zł w 2022 roku.
• -4 041 000 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Clear channel poland wynosi 57 213 000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
840 000 zł a 181 507 500 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 497 944 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 57 213 000 zł w 2023 roku.
• 48 684 750 zł w 2022 roku.
• 40 382 500 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Clear channel poland wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,251% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,01% w 2022 roku.
• 1,43% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Clear channel poland wyniosła 49 839 000 zł.
a
ktywa trwałe to 21 556 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 283 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 49 839 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 300 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 539 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 842 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 49 839 000 zł w 2023 roku.
• 39 083 000 zł w 2022 roku.
• 33 716 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Clear channel poland wyniosły 38 539 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 49 839 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 131 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 539 000 zł w 2023 roku
• 27 866 000 zł w 2022 roku
• 22 750 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 71% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Clear channel poland wykazała przychody na poziomie 72 603 000 zł.
Organizacja zarobiła 418 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 334 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 84 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 80% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 334 000 zł w 2023 roku
• 374 000 zł w 2022 roku
• 745 000 zł w 2021 roku