PUBLICIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000019700
NIP
5210120902
REGON
011005003

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
12 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
55,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
47,8 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
DOMANIEWSKA, 42
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2001-07-25
Rozpoczęcie działalności
1991-09-16
Kapitał zakładowy
101482,20 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
dagmara.gadomska@publicis.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU
Opis
Publicis to agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, która kładzie duży nacisk nałączenie ciekawości oraz nowoczesnych technologii w celu wspierania wzrostu biznesów swoich klientów. Firma oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych, w tym doświadczenia cyfrowe, strategię i analizę danych, kreatywność oraz projektowanie wizualne, a także aktywację marek. W ramach cyfrowych doświadczeń, Publicis pomaga klientom w tworzeniu niezapomnianych interakcji z marką poprzez optymalizację punktów kontaktowych. Zespół agencji nie czeka na briefy; zamiast tego, proaktywnie łączy dane z ekspercką wiedzą, tworząc strategie komunikacyjne skierowane na konkretne wyzwania, co nieustannie wzmacnia kreatywność w podejściu do projektów. Publicis znana jest także ze specjalizacji w organizowaniu programów lojalnościowych oraz promocji, co stawia ją w czołówce zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Ich podejście do biznesu charakteryzuje pełne zaangażowanie w rozwój i sukcesy swoich klientów, a także uwrażliwienie na najnowsze trendy rynkowe.
W skrócie
  • Usługi marketingowe w zakresie doświadczeń cyfrowych, strategii i danych.
  • Proaktywne podejście do tworzenia strategii komunikacyjnych.
  • Specjalizacja w organizowaniu programów lojalnościowych i promocji.
  • Kreatywne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
  • Zaangażowanie w rozwój marek dla różnorodnego portfela klientów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Publicis osiągnęła 55 701 813 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 55 590 337 zł. Pozostałe przychody to 111 476 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 53 713 969 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 876 368 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 614 561 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 55 701 813 zł w 2023 roku.
• 50 907 311 zł w 2022 roku.
• 49 883 042 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -81 884 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 876 368 zł w 2023 roku.
• 1 829 675 zł w 2022 roku.
• 1 874 735 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Publicis wynosi 47 770 328 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 130 313 zł a 139 254 532 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 372 518 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 47 770 328 zł w 2023 roku.
• 44 352 202 zł w 2022 roku.
• 43 883 391 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Publicis wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,026% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Publicis wyniosła 12 044 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 325 037 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 11 719 414 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 044 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 173 750 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 870 701 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -836 766 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 044 451 zł w 2023 roku.
• 17 589 587 zł w 2022 roku.
• 15 920 246 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Publicis wyniosły 7 870 701 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 044 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -779 450 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 870 701 zł w 2023 roku
• 13 462 529 zł w 2022 roku
• 11 748 129 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 77% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Publicis wykazała przychody na poziomie 55 701 813 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 400 677 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 524 308 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 876 368 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 379 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 524 308 zł w 2023 roku
• 514 227 zł w 2022 roku
• 490 045 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Publicis wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Publicis Groupe Holdings B.v. posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 15.06.2009 jest Publicis Groupe Holdings B.v. kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 24.05.2004 do 15.06.2009 był Publicis Groupe Holdings B.v. kontrolując 85% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 16.04.2002 do 24.05.2004 najwięcej udziałów posiadał Publicis Worldwide B.v.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 85%.