SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEDNOOSOBOWA REPREZENTACJA DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.
Dom Mediowy Media Group to wiodąca agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, któramoże poszczycić się 25-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Od momentu swojego założenia, Media Group stał się jednym z największych niezależnych domów mediowych w Polsce, obsługując klientów w zakresie planowania i zakupu mediów. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, obejmując zarówno media tradycyjne, jak telewizję, radio i prasę, jak i nowoczesne kanały online oraz niestandardowe rozwiązania, takie jak branded content.
Zespół Media Group składa się z doświadczonych ekspertów w dziedzinie marketingu i mediów, którzy posiadają bogate doświadczenie we współpracy z dużymi koncernami zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym. Działalność agencji przyczyniła się do przeprowadzenia setek skutecznych kampanii, które przyniosły jej wiele nagród oraz wysoką pozycję w branżowych rankingach. Pracuje z klientami w sposób oparty na zaufaniu i partnerskiej współpracy, stawiając ich potrzeby w centrum swojej działalności i dążąc do osiągania wymiernych wyników biznesowych.
W skrócie
Planowanie i zakup mediów w telewizji, radiu, prasie, outdoorze oraz online.
Tworzenie strategii marketingowych i kampanii reklamowych.
Realizacja działań z zakresu marketingu treści i branded content.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media group osiągnęła 72 637 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 423 000 zł. Pozostałe przychody to 214 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 69 440 000 zł.
Zysk netto wyniósł 2 983 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 280 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 637 000 zł w 2023 roku.
• 62 783 000 zł w 2022 roku.
• 75 451 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 198 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 983 000 zł w 2023 roku.
• 1 586 000 zł w 2022 roku.
• 1 392 000 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media group wynosi 66 914 667 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 558 000 zł a 181 592 500 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 903 458 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 66 914 667 zł w 2023 roku.
• 54 888 583 zł w 2022 roku.
• 62 146 917 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media group wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media group wyniosła 32 760 000 zł.
a
ktywa trwałe to 4000 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 756 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 760 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 744 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 016 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 815 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 760 000 zł w 2023 roku.
• 24 602 000 zł w 2022 roku.
• 25 342 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media group wyniosły 24 016 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 760 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 031 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 016 000 zł w 2023 roku
• 15 683 000 zł w 2022 roku
• 16 971 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media group wykazała przychody na poziomie 72 637 000 zł.
Organizacja zarobiła 3 702 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 719 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 983 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 33 333 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 719 000 zł w 2023 roku
• 424 000 zł w 2022 roku
• 534 000 zł w 2021 roku