MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000023173
NIP
1130101065
REGON
010856213

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
32,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
72,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
3 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
66,9 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ŻURAWIA, 6/12
Kod pocztowy
00-503
Rejestracja
2001-06-27
Rozpoczęcie działalności
1995-01-16
Kapitał zakładowy
121500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
mediagroup@mediagroup.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEDNOOSOBOWA REPREZENTACJA DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.
Opis
Dom Mediowy Media Group to wiodąca agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, któramoże poszczycić się 25-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Od momentu swojego założenia, Media Group stał się jednym z największych niezależnych domów mediowych w Polsce, obsługując klientów w zakresie planowania i zakupu mediów. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, obejmując zarówno media tradycyjne, jak telewizję, radio i prasę, jak i nowoczesne kanały online oraz niestandardowe rozwiązania, takie jak branded content. Zespół Media Group składa się z doświadczonych ekspertów w dziedzinie marketingu i mediów, którzy posiadają bogate doświadczenie we współpracy z dużymi koncernami zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym. Działalność agencji przyczyniła się do przeprowadzenia setek skutecznych kampanii, które przyniosły jej wiele nagród oraz wysoką pozycję w branżowych rankingach. Pracuje z klientami w sposób oparty na zaufaniu i partnerskiej współpracy, stawiając ich potrzeby w centrum swojej działalności i dążąc do osiągania wymiernych wyników biznesowych.
W skrócie
  • Planowanie i zakup mediów w telewizji, radiu, prasie, outdoorze oraz online.
  • Tworzenie strategii marketingowych i kampanii reklamowych.
  • Realizacja działań z zakresu marketingu treści i branded content.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media group osiągnęła 72 637 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 72 423 000 zł. Pozostałe przychody to 214 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 69 440 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2 983 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 280 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 637 000 zł w 2023 roku.
• 62 783 000 zł w 2022 roku.
• 75 451 000 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 198 833 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 983 000 zł w 2023 roku.
• 1 586 000 zł w 2022 roku.
• 1 392 000 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Media group wynosi 66 914 667 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6 558 000 zł a 181 592 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 903 458 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 66 914 667 zł w 2023 roku.
• 54 888 583 zł w 2022 roku.
• 62 146 917 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media group wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Media group wyniosła 32 760 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 4000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 32 756 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 760 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 8 744 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 016 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 815 667 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 760 000 zł w 2023 roku.
• 24 602 000 zł w 2022 roku.
• 25 342 000 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Media group wyniosły 24 016 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 760 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 031 500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 016 000 zł w 2023 roku
• 15 683 000 zł w 2022 roku
• 16 971 000 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media group wykazała przychody na poziomie 72 637 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 3 702 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 719 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 983 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 33 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 719 000 zł w 2023 roku
• 424 000 zł w 2022 roku
• 534 000 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media group wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Harris Alexander posiada 165 udziałów, które stanowią 67.9% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pełka Krzysztof posiada 34 udziałów, które stanowią 14% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Buśko Hubert posiada 22 udziałów, które stanowią 9.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bogulak Komorowska Agnieszka posiada 22 udziałów, które stanowią 9.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 07.06.2021 jest Harris Alexander kontrolujący 68% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 02.06.2004 do 07.06.2021 był Harris Alexander Edward kontrolując 83% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 28.11.2001 do 02.06.2004 najwięcej udziałów posiadał Harris Alexander Edward. Jego udziały w tym czasie wynosiły 83%.

Podobne organizacje do MEDIA GROUP