SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Red8 advertising osiągnęła 30 765 439 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 29 930 629 zł. Pozostałe przychody to 834 810 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 689 697 zł.
Zysk netto wyniósł 240 932 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 892 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 765 439 zł w 2023 roku.
• 28 159 829 zł w 2022 roku.
• 44 299 627 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -367 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 240 932 zł w 2023 roku.
• -1 659 095 zł w 2022 roku.
• 5 329 089 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Red8 advertising wynosi 40 843 385 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 409 320 zł a 103 303 275 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 318 181 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 843 385 zł w 2023 roku.
• 37 961 884 zł w 2022 roku.
• 71 282 429 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Red8 advertising wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Red8 advertising wyniosła 32 237 643 zł.
a
ktywa trwałe to 570 624 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 667 019 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 237 643 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 25 825 819 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 411 825 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 135 261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 237 643 zł w 2023 roku.
• 32 179 639 zł w 2022 roku.
• 34 977 157 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Red8 advertising wyniosły 6 411 825 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 237 643 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 764 198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 411 825 zł w 2023 roku
• 6 594 752 zł w 2022 roku
• 7 733 175 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Red8 advertising wykazała przychody na poziomie 30 765 439 zł.
Organizacja zarobiła 491 648 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 250 716 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 240 932 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 51% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -57 306 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 250 716 zł w 2023 roku
• 114 075 zł w 2022 roku
• 1 271 244 zł w 2021 roku